ویدئو پروژکتور استوک

ویدئو پروژکتور استوک دست دوم کارکرده

شرکت فرا استوک، وارد کننده مستقیم و توزیع کننده ویدئو پروژکتور استوک اروپا در ایران می باشد. کیفیت ویدئو پروژکتور استوک شرکت فرا استوک به دلیل سرویس تمامی ویدئو پروژکتورهای وارداتی، در حد صفر می باشد. از این ویدئو پروژکتورها زمان بسیار کوتاهی استفاده شده است. به همین دلیل قیمت ویدئو پروژکتور استوک از آکبند پایین تر می باشد.

خرید ویدئو پروژکتور استوک | دست دوم | کارکرده

خرید ویدئو پروژکتور استوک یا دست دوم از این شرکت دارای مزایای بسیاری می باشد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت بسیار مناسب و پایین دستگاه ها
  • کیفیت بالای بدنه دستگاه
  • طول عمر و دوام بالا
  • دسترسی آسان به قطعات جانبی دستگاه
  • سرویس های دوره ای دستگاه به جهت حفظ سلامت آن

دلیل قیمت پایین ویدئو پروژکتور های استوک، شرکت فرا استوک، نبود واسطه می باشد. این شرکت وارد کننده مستقیم ویدئو پروژکتور استوک از اروپا می باشد. یکی دیگر از مزایای خرید از شرکت فرا استوک، بالا بودن کیفیت ویدئو پروژکتور های این شرکت می باشد. این شرکت بعد از واردات ویدئو پروژکتور های استوک، تمامی دستگاه ها را سرویس کرده و در صورت نیاز لامپ آن ها را نیز تعویض می کند.

برای رسیدگی زودتر فرم زیر را پر کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس حاصل شود

    قیمت ویدئو پروژکتور استوک

    قیمت دستگاه های استوک از 3,000,000 تومان شروع می شود و بعضی از پروژکتورهای استوک سینمایی قیمتشان تا 30,000,000 تومان هم می رسد؛ اما قیمت ویدئو پروژکتور استوک یا کارکرده برای دستگاه های رنج کلاسی که می توان به عنوان سینمای خانگی، مدارس، کافه ها، اتاق کنفرانس و بسیاری از مکان های دیگر استفاده کرد. یعنی شدت روشنائی حدود 2000-3500 انسی دارند. قیمت این نوع پروژکتور های استوک در رنج متوسط می باشد و بسته به نوع ورودی هایی که دارد از 3.400.000 هست تا فول پورت های فول اچ دی که به پنج میلیون تا شش میلیون می رسد.

    موجودی این ویدئو پروژکتور های استوک به دلیل فروش بالا دائما در حال تغییر است. برای اطلاع از موجودی و قیمت ویدئو پروژکتور استوک یا کارکرده یا دست دوم با شرکت تماس حاصل فرمائید و از راهنمایی های رایگان کارشناسان ما برخوردار شوید و اطلاعات دقیق تری رو نسبت به خریدتان داشته باشید و هم از آخرین قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

    تمام دستگاه های ویدئو پروژکتور استوک یا دست دوم این شرکت دارای گارانتی می باشند. تمامی دستگاه های ویدئو پروژکتور استوک، وارداتی از اروپا بوده و دارای کارکرد خیلی پایینی می باشند به طوری که بعضی از ویدئو پروژکتور ها در حد آکبند می باشند.

    باید در قیمت ویدئو پروژکتور استوک کمی توجه داشته باشید. همانطور که می دانید ویدئو پروژکتور استوک ایرانی بسیار از کیفیت خوبی برخوردار می باشد و به علت اینکه مقرون به صرفه می باشد بسیار پرطرفدار می باشد. سایت فرا استوک این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است که به آنها تا یک هفته مهلت دهد و در صورت هرگونه خرابی آن را تعویض کند.

    ویدئو پروژکتور اپسون (Epson)

    اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور را داشته باشید حتما نام برند اپسون به گوش شما خورده است و این نام برای شما آشنا است. کارخانه و برند اپسون یکی از معتبر ترین و معروف ترین کمپانی ها در طراحی و تولید ویدئو پروژکتور در جهان است. همچنین ویدئو پروژکتور اپسون یکی از پر فروش ترین برند ها در دسته ویدئو پروژکتور است. شما با خرید ویدئو پروژکتور اپسون می توانید تصاویر و ویدئو های با کیفیتی را تجربه کنید و از این تجربه لذت ببرید. قیمت ویدئو پروژکتور اپسون نسبت به کیفیت تصاویر وکیفیت دیگر قطعات آن بسیار مناسب و به صرفه است. عمر مفید لامپ ویدئو پروژکتور اپسون بالا است و سال ها می توان از آن استفاده کرد.

    ویدئو پروژکتور اپسون به گونه ای طراحی شده است که برای استفاده در هر فضایی مانند مدارس، شرکت ها، منازل و ... مفید باشد و بیشترین کارایی ر داشته باشد. به گونه ای که ویدئو پروژکتور های اپسون بسیار پرمصرف و پر کاربرد هستند. در زیر تعدادی از مدل های ویدئو پروژکتور اپسون استوک را می توانید ببینید و برای خرید آن اقدام کنید.

    محصولات پروژکتور اپسون

    سوالات متداول ویدئو پروژکتور

    1پروژکتور استوک بخرم یا نو؟
    بستگی به نظر شخصی خودتان دارد. بسیاری از افراد تمایلی به استفاده از محصولات دست دوم ندارند، اما به این نکته توجه کنید که بسیاری از ویدئو پروژکتور های استوک با برند های مطرح بسیار بهتر از ویدئو پروژکتور های نو معمولی عمل می کنند. اگر به دنبال ویدئو پروژکتوری خوب و در عین حال ارزان می گردید، ما خرید پروژکتور استوک را به شما پیشنهاد می دهیم.
    2ویدئو پروژکتور های استوک فرا استوک کجایی هستند؟
    تمامی پروژکتور هایی که فرا استوک عرضه می کند اروپایی و آمریکایی با بهترین کیفیت هستند. ویدئو پروژکتور های فرا استوک به صورت مستقیم توسط خود شرکت وارد می شوند، به همین دلیل هزینه مناسب تری دارند.
    3ویدئو پروژکتور جیبی بخرم یا بزرگ؟
    ویدئو پروژکتور را برای چه مصرفی خریداری می کنید؟ اگر به دنبال پروژکتور جهت پرزنت کردن محصولات در اجتماع های کوچک هستید و یا محیطی کاملا تاریک در اختیار دارید، می توانید به خرید ویدئو پروژکتور های جیبی یا قابل حمل فکر کنید.
    4عملکرد ویدئو پروژکتور با برق است یا باطری؟
    ویدئو پروژکتور ها با برق می کنند به جز انواع قابل حمل و جیبی که دارای باطری هستند که قابلیت شارژ شدن نیز دارند.
    5ویدئو پروژکتور های استوک دارای اسپیکر داخلی هستند؟
    بله عمدتا اسپیکر داخلی دارند، اما صدای برخی کم است و باید در سکوت محض شنیده شود. معمولا پیشنهاد می شود همراه با ویدئو پروژکتورتان اسپیکر های جداگانه ای هم تهیه کنید.
    6هزینه ویدئو پروژکتور استوک چقدر است؟
    عوامل متعددی بر قیمت ویدئو پروژکتور استوک تاثیر گذار هستند از جمله برند، مدل دستگاه، میزان استفاده قبلی از دستگاه و ... . شما می توانید ویدئو پروژکتور های استوک خوب از 800 هزار تومان تا 9 میلیون تومان یا بیشتر در بازار بیابید.

    خرید ویدئو پروژکتور دست دوم از این شرکت به همراه گارانتی می باشد و تمامی ویدئو پروژکتورها توسط شرکت فرا استوک گارانتی می شوند .

    انواع ویدئو پروژکتور

    ویدئو پروژکتور و یا دیتا پرژکتور ها را بنا به عوامل متعددی می توان در دسته های مختلفی قرار داد. به عنوان مثال از نظر برند، دارای انواع مختلفی هستند و از نظر کارایی و کارکرد هم به انواع زیر دسته بندی می شوند:

    • جیبی

    انواعی از دیتا پروژکتور ها هستند که به راحتی قابل حمل هستند و در اندازه های کوچکی تولید می شوند. اگر از جمله افرادی هستید که زیاد تغییر مکان می دهید و در محل های مختلفی به ارائه مطالبتان می پردازید، می توانید از این نوع تهیه بفرمایید. حتی پرده نمایش هایی هستند که آن ها نیز قابل حمل اند و می توانید همراه با ویدئو پروژکتور جیبی تان تهیه شان کنید.

    • سینمای خانگی

    اگر می خواهید اندکی از زندگی سنتی فاصله گرفته و وارد زندگی مدرن و همراه با تکنولوژی شوید، می توانید به جای استفاده از تلویزیون با صفحه نمایش های هر چقدر بزرگ اما باز هم کوچک، از ویدئو پروژکتور های سینمای خانگی استفاده کنید و چه در محیط خانه چه در محوطه بیرون منزل به تماشای فیلم ها و سریال هایتان بپردازید. این نوع دستگاه دارای بزرگنمایی فوق العاده ای هستند و تصویری با کیفیت بالا ارائه می دهند.

    • چند رسانه ای

    و اما دیتا پروژکتور های چند رسانه ای از بزرگ ترین و پر کاربرد ترین نوع این دستگاه ها هستند که خود دارای چند زیرمجموعه هستند. معمولا برای سالن های بزرگ و ارائه کنفرانس برای تعداد زیادی از افراد استفاده می شوند. قابل حمل محسوب نمی شوند و راه اندازیشان زمان بر است و مناسب قرار گیری در محلی به صورت ثابت هستند.

    از مزیت هایشان می توان به قابلیت پخش انواع مختلف رسانه ها اشاره کرد؛ و همچنین شدت نورشان به حدی است که به طور معمول برای مکان هایی که کنترل نور در آن ها سخت است کاربرد دارند.

     

    فروش ویدئو پروژکتور های استوک | کارکرده | دست دوم

    دستگاه های استوک اروپایی از نظر نوع، تمیزی و قیمت، بسیار به صرفه تر از دستگاه های آکبند و نو داخل بازار هستند. به عبارتی می توان گفت این دستگاه ها از دیتا پروژکتور های چینی نو که در ایران عرضه می شوند هم بهتر هستند. قیمت ویدئو پروژکتور استوک اروپا در فرا استوک بسیار منصفانه می باشد، چرا که این محصولات توسط شرکت ما وارد شده و بین همکاران و مشتریان توزیع می گردد.

    ویدئو پروژکتور های وارداتی این شرکت بعد از تست اولیه و بررسی توسط همکاران در اروپا به شرکت در تهران انتقال داده میشه و بعد از رسیدن ویدئو پروژکتور ها به دفتر مرکزی در ایران، این ویدئو پروژکتور ها مجددا سرویس شده و لامپ اورجینال و آکبند روی آن ها نصب میشه و مدتی در تست می مانند. بعد از انجام تمامی مراحل دستگاه ها سلفون شده و آماده فروش می شوند.

    معرفی ویدئو پروژکتور استوک

     

    تفاوت ویدئو پروژکتور استوک و ویدئو پروژکتور نو

    تمامی ویدئو پروژکتور استوک وارداتی توسط شرکت فرا استوک گارانتی می شوند و همانند ویدئو پروژکتور های آکبند، این دستگاه های استوک نیز شامل گارانتی می شوند.

    در واقع پروژکتور های اکبند از این جهت مزیتی نسبت به دستگاه های استوک ندارند ولی مزیت ویدئو پروژکتور های استوک به آکبند در قیمت آن ها می باشد که دستگاه های استوک خیلی به صرفه تر و قیمت خیلی پایین تر از پروژکتور های آکبند را دارند. شرکت فرا استوک علاوه بر این که وارد کننده ویدئو پروژکتور استوک می باشد، وارد کننده لوازم جانبی ویدئو پروژکتور نیز هست. به دلیل اینکه ما واد کننده هستیم قیمت ویدئو پروژکتور استوک از همه جا ارزان تر عرضه می کنیم.

    لامپ ویدئو پروژکتور یکی از مهم ترین قطعات مصرفی ویدئو پروژکتور می باشد که طول عمر معین شده ای دارد و بعد از مدتی باید تعویض گردد این مدت بستگی به ساعت استفاده از ویدئو پروژکتور و مدل دستگاه دارد. معمولا بین 2000 ساعت تا 6000 ساعت عمر متوسط هر لامپ ویدئو پروژکتور می باشد که در بین مدل های مختلف ویدئو پروژکتور این مدت نیز متغیر است.

    شرکت فرا استوک وارد کننده لامپ ویدئو پروژکتور می باشد و با داشتن بیش از ده هزار مدل لامپ ویدئو پروژکتور، یکی از منبع های تامین لامپ ویدئو پروژکتور کشور می باشد. شرکت فرا استوک تمامی قطعات ویدئو پروژکتور نو و استوک را دارا می باشد و در صورت داشتن هر گونه تعمیرات، این شرکت متخصصین مجرب در این زمینه را دارا می باشد.

    انواع برند های ویدئو پروژکتور استوک
    اکثر مدل های برند اپسون Epson
    برند بنیکو BenQ
    برند ویویتک Vivitek
    بیشتر مدل ای برند ان ای سی Nec
    برند محبوب هیتاچی Hitachi
    چندین مدل برند سانیو Sanyo

     

    استفاده از ویدئو پروژکتور در مکان های مختلف

    خرید ویدئو پروژکتور استوک برای همه کسانی که دوست دارند با قیمت مناسب، ویدئو پروژکتور با کیفیت عالی داشته باشند مناسب است. از این ویدئو پروژکتور ها می توانید در منزل، مدارس، محیط های آموزشی، مساجد، محیط های باز، باغ، ویلا، کافه، رستوران، نقاشی دیواری و هزاران کار دیگر استفاده کرد. به طور کل می توان گفت این وسیله بسیار کاربردی است.

    در صورت نیاز به مشاوره برای انتخاب ویدئو پروژکتور مناسب، با ما تماس بگیرید. 

    0937-8888-143

    نکات مهم نگهداری ویدئو پروژکتور استوک
    1. این را در خاطر داشته باشید که دستگاهتان را مدت زمان معینی مورد استفاده قرار دهید و به طور مداوم آن را روشن نگه ندارید تا به دستگاهتان فشاری وارد نشود.
    2. ترجیحا در مکان هایی که خیلی نورانی هستند دیتا پروژکتورتان را مورد استفاده قرار ندهید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.
    3. ویدئو پروژکتور ها دارای فیلتر هایی هستند که در صورت کثیف شدن باید تمیزشان کنید.
    4. سرعت چرخش فن را می توانید در قسمت تنظیمات دستگاه بر روی حالت تند قرار دهید تا لامپ طول عمری بیشتری داشته باشد.
    5. حتما برای سرویس های دوره ای دستگاه اقدام کنید تا اگر بخشی به مشکل برخورده بود برای پیشگیری از آسیب دیدن باقی قسمت ها، تعمیرش کنید. به خصوص اگر لامپ ویدئو پروژکتورتان عمرش به پایان رسیده بود حتما در زودترین زمان ممکن تعویضش کنید.

    تعمیر ویدئو پروژکتور

    مشخصات ویدئو پروژکتور

    هنگام خرید ویدئو پروژکتور بایستی به عوامل مختلفی توجه کنید. هر ویدئو پروژکتور دارای ویژگی ها و مشخصات خاص خود است که با توجه به نیازتان بایستی بهترین را برگزینید. در زیر به این ویژگی ها اشاره کرده ایم تا بتوانید با بهترین قیمت ویدئو پروژکتور استوک را تهیه کنید.

    • رزولوشن: تعداد پیکسل های مورد استفاده برای ایجاد یک تصویر را رزولوشن می نامند که به وضوح و شفافیت تصویرتان به آن بستگی دارد.
    • روشنایی: میزان نوری است که چشم شما از تصویر به نمایش درآمده دریافت می کند. هر چه ویدئو پروژکتوری که می خرید دارای روشنایی بیشتری باشد در فضای روشن تر و یا نور محیطی بیشتر، تصویر را بهتر می بینید.
    • کنتراست: تفاوت بین قسمتهای روشن و تاریک تصویر پروجکت شده است. تفاوت بین سیاهی ها و سفیدی ها! این مورد را زمانی درک می کنید که به قسمت های خیلی سیاه و یا خیلی سفید فیلم و یا دیتا مورد نظر می رسید.

    این ها از مهم ترین عواملی بودند که در یک دستگاه ویدئو پروژکتور باید به ان توجه کنید، حال در رابطه با هریک توضیحات بیشتری در اختیارتان خواهیم گذاشت. بهتر است قبل از اقدام به خرید ویدئو پروژکور استوک، ابتدا اطلاعات کافی در رابطه با این موارد را کسب کرده باشید تا ویدئو پروژکتور کاملا متناسب با نیاز ها و خواسته هایتان را خریداری بفرمایید.

    4.4/5 - (7 امتیاز)

    79 Comments

    1. محمدافضلی گفت:

      شما پروژکتور استوک را پیشنهاد می دین؟

      • مبینا عبداللهی گفت:

        بله چون می توانید محصولات با کیفیت را با قیمت پایین تر خریداری کنید.

    2. سهیل گفت:

      همه جا گشتم، واقعا بیشترین تنوع ویدئو پروژکتور اینجا دیدم، ممنون

    3. نوید گفت:

      منظور از استوک یعنی چندبار قبلا استفاده شده است؟

      • فرا استوک گفت:

        محصولات استوک استفاده بسیار کمی از آنها شده است به عنوان مثلا دو یا سه بار

    4. کمال گفت:

      در صورت خرابی ویدئو ، شما سرویس می کنید خودتان ؟

    5. قاسمعلی همتی اشنی گفت:

      من یک ویدیو پروژکتور برای سالن هفت در چهارده متر میخام برای دیدن جام جهانی و فیلم ، کیفیت تصویر مهمه و نور خونه هم متعادل مهمه ، چی پیشنهاد میدید با پرده سایز دو نیم الی سه قیمت هم تو محدوده ده الی سیزده ملیون

      • فرا استوک گفت:

        شما باید این انتخاب را متناسب با نور خونه خود انجام دهید.
        برای دریافت راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید.

    6. پویا شارقی گفت:

      تلویزیون پروجکشن هم دارید توی مدل هاتون و چند قیمت؟

    7. مهدی تاری گفت:

      سلام
      ویدئو پروژکتور استوک برای مدرسه چه پیشنهاد می کنید..حدود قیمتی تا سه میلیون باشه؟

    8. Ali گفت:

      من برای اتاق خوابم میخوام ویدئو پرژکتور دست دوم بگیرم به صرفه هست یا نو بخرم؟

      • alpha گفت:

        سلام ویدئو پروژکتور فرا استوک ، استوک اروپا می باشد که همگی با گارانتی و مهلت تست به مشتری داده می شود .
        تنها قطعه مصرفی در ویدئو پروژکتور ، لامپ آن هست که شرکت فرا استوک تمامی ویدیو پروژکتور های خود را به شرط لامپ نو و با گارانتی کتبی به مشتری می دهد.

    9. ناظمی گفت:

      ایا ویدیو پروژکتور استوک جایگزین مناسبی برای تلوزیون است؟

      • بیتا علومی گفت:

        معمولا ویدئو پروژکتور جایگزین مناسبی برای تلوزیون نیست مخصوصا برای افرادی که زیاد تلوزیون مشاهده میکنند زیرا عمر مفید لامپ ویدئو پروژکتور به سرعت تمام میشود و شما باید برای ویدئو پروژکتور لامپ خریداری کنید و این برای شما هزینه بر است

    10. اعظم زاده گفت:

      ایا برای خرید ویدئو پروژکتور باید حضوری مراجعه کنیم یا می توان از طریق سایت شما هم خریداری کرد؟

      • بیتا علومی گفت:

        شما می توانید بصورت غیر حضوری هم ادام به خرید ویدئو پروژکتور کنید. و این کار در سایت ما ب راحتی قابل انجام است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

    11. محمد جواد گفت:

      ویدئو پروژکتور استوک کدام برند بهتر است؟

      • بیتا علومی گفت:

        پاسخ به این پرسش بستگی به نوع استفاده شما دارد و اینکه شما می خواهید برای خرید ویدئو پروژکتور چه میزان هزینه کنید.هر کدام از انواع ویدئو پروژکتور در نوع خود می تواند مرغوب باشد.

    12. ارسلان گفت:

      در هنگام خرید ویدئو پروژکتور استوک به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

      • بیتا علومی گفت:

        پاسخ به این سوال بسیار جامع است و در اینجا نمی گنجد. اما برای یافتن پرسش خود شما می توانید به مقالات ما سر بزنید و پاسخ خود را بیابید.

    13. آرش رضایی گفت:

      اتصال ویدئو پروژکتور به سقف باعث نمیشود در هنگام زلزله به زمین سقوط کند؟

      • بیتا علومی گفت:

        اتصال ویدئو پروژکتور به سقف بسیار محکم است و احتمال سقوط آن در حالت عادی وجود ندارد اما در حالت غیر عادی ممکن است هر اتفاقی بیافتد

    14. مشکات گفت:

      با سلام اگر ویدئو پروژکتور ضربه بخورد چه اقدامی لازم است انجام شود؟

      • بیتا علومی گفت:

        بهتر است از باز کردن دستگته خود داری کنید و با تعمیرکاران مجاز این دستگاه تماس بگیرید. تا بتوانند شما را راهنمایی کنند. البته شما می توانید با مجموعه ما نیز تماس حاصل فرماید

    15. سهیلا گفت:

      قیمت ویدئو پروژکتور استوک حدودن چند است؟

      • بیتا علومی گفت:

        بستگی به برند مورد نظر شما دارد. قیمت ها متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

    16. فریبا گفت:

      2 سال پیش از شما ویدئو پروژکتور استوک خریداری کردم و هنوز کاملا سالمه. ممنون از کیفیت خوبه محصولاتتون

    17. بیتا علومی گفت:

      2 سال پیش از شما ویدئو پروژکتور استوک خریداری کردم و هنوز کاملا سالمه. ممنون از کیفیت خوبه محصولاتتون

    18. فرانک خدادادی گفت:

      ویدئو پروژکتور استوک چند سال کار میکند؟

      • بیتا علومی گفت:

        پاسخ به این پرسش بستگی به نوع کارکرد شما دارد. برخی ویدئو پروژکتور ها چندین سال کار میکنند

    19. مطهره گفت:

      شرکت فرا استوک فقط در زمینه ویدئو پروژکتور فعالیت دارد و یا کالا های دیگری نیز دارد؟

      • بیتا علومی گفت:

        کالا هایی مانند پرینتر و یا لامپ ویدئو پروژکتور نیز در شرکت فرا استوک به فروش میرسند

    20. فاطمه گفت:

      آیا ویدئو پروژکتور را می توان جایگزین تلوزیون کرد؟

      • بیتا علومی گفت:

        خیر با این کار عمر ویدئو پروژکتور شما کم میشود. ویدئو پروژکتور جایگرین مناسبی برای تلوزیون نیست

    21. شراره نامور گفت:

      ویدئو پروژکتور استوک تا چند سال معمولا کار میکند؟

      • alpha گفت:

        ویدئو پروژکتور استوک فرقی با ویدئو پروژکتور نو ندارد تنها قطعه مصرفی ویدئو پروژکتور ، لامپ آن می باشد که شرکت ما لامپ دستگاه ها را تعویض و لامپ نو میندازد و با گارانتی تقدیم شما میشه

    22. مطهره گفت:

      ویدئو پروژکتور استوک کدام برند بهتر است؟ و آیا خرید محصول از شما شامل خدمات پس از فروش میشود؟

      • alpha گفت:

        سلام بستگی داره برای چه کاری بخوایید استفاده کنید برندای اپسون ، هیتاچی ، NEC ، vivitek براندای بهتری هستن. بله تمامی محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند

    23. رضا گفت:

      خرید ویدئو پروژکتور استوک از سایت ما شامل تخفیف نمیشود؟

      • alpha گفت:

        لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید ویدئو پروژکتور استوک تماس بگیرید 02188322302

    24. مقدم گفت:

      خرید ویدئو پروژکتور به صورت اقساط هم انجام میشه؟

      • بیتا علومی گفت:

        با توجه به بازار فعلی و نی ثبات بودن بازار متاسفانه فروش فقط بصورت نقد صورت میگیرد.

      • بیتا علومی گفت:

        متاسفانه در حال حاضر خرید ویدئو پروژکتور فقط بصورت نقد انجام میشود

    25. مرادپور گفت:

      ویدئو پروژکتور برای استفاده در فضای باز هم وجود دارد؟

      • بیتا علومی گفت:

        بله برخی ویدئو پروژکتور ها برای استفاده در فضای باز تولید شده اند و می توان از آنها در فضای باز استفاده کرد.

      • بیتا علومی گفت:

        بله نوع خاصی از ویدئو پروژکتور وجود دارد که برای فضا باز طراحی شده و شما می توانید به راحتی از آن ها برای فضا باز استفاده کنید

    26. سهیل کارگر گفت:

      خرید ویدئو پروژکتور بصورت آنلاین انجام میشود؟ یا باید حضوری بیایم؟

      • بیتا علومی گفت:

        شما می توانید ویدئو پروژکتور دلخواه خود را از سایت فرا استوک به صورت آنلاین خریداری کنید.

    27. احمدرضا گفت:

      اگر از شما ویدئو پروژکتور استوک بخریم شامل گارانتی و خدمات پس از فروش میشه؟

      • بیتا علومی گفت:

        خرید ویدئو پروژکتور استوک به صورت آنلاین هم انجام میشود و لزومی ندارد به صورت حضوری مراجعه کنید.

      • بیتا علومی گفت:

        بله تمامی ویدئو پروژکتور های استوک شرکت فرا استوک دارای گارانتی می باشد و همچنین مجموعه ما به شما خدمات پس از فروش ارائه میدهد که شما می توانید از آن ها بهره ببرید

    28. ارزو قاسمی گفت:

      ویدئو پروژکتور استوک اصلا ارزش خرید داره؟

      • بیتا علومی گفت:

        اگر نوع خوب ویدئو پروژکتور استوکی که انتخاب میکنید خوب و با کیفیت باشد این کالا حتما ارزش خرید دارد و می توان از با هزینه ای اندک کالایی با کیفیت خریداری کرد.

    29. محنا مقدم گفت:

      لنز ویدئو پروژکتور را میشه عوض کرد؟

    30. غلامرضا مرادپور گفت:

      کمترین قیمت ویدئو پروژکتور استوک مربوط به کدام برند است؟

    31. احدی گفت:

      آیا متراژ فضا در خرید ویدئو پروژکتور تاثیر دارد؟

      • alpha گفت:

        سلام بله ، برای مشاوره می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات کامل در اختیارتان بذارند

    32. سمیرا رضائی گفت:

      برای خرید ویدئو پروژکتور استوک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

    33. دلارام حسینی گفت:

      آیا خودمان میتوانیم ویدئو پروژکتور را نصب کنیم؟

      • بیتا علومی گفت:

        بله این کار مانعی ندارد. اما پیشنهاد ما این است که از نصاب حرفه ای کمک بگیرید

    34. مهتاب جلودار گفت:

      آیا می توان از ویدئو پروژکتور بجای تلوزیون استفاده کرد؟

      • بیتا علومی گفت:

        خیر ویدئو پروژکتور جایگزین مناسبی برای لتوریون نیست و با این کار عمر ویدئو پروژکتور شما کم میشود

    35. سارا مرتضایی گفت:

      فاصله مناسب برای نصب ویدئو پروژکتور از پرده نمایش چقدر است؟

    36. سمیرا مهمان دوست گفت:

      آیا پرده سفید هم با ویدئو پروژکتور به فروش میرسد؟ یا باید بصورت جداگانه خریداری شود؟

      • alpha گفت:

        سلام بصورت جداگانه به فروش می رسد ولی می توانید صفر تا صد کار را به ما بسپارید تا برایتان انجام شود

    37. نغمه خدایی گفت:

      بهترین برند ویدئو پروژکتور برای استفاده در سالن جلسات کدام است؟

      • بیتا علومی گفت:

        تمام برند های ویدئو پروژکتور معتبر هستند و نمی توان گفت کدام یک بهتر است

    38. زهرا فرشچی گفت:

      ویدئو پروژکتور جیبی میشه در سالن هم استفاده کرد؟

      • alpha گفت:

        سلام خیر ، به علت شدت روشنایی کم در سالن های بزرگ قابل استفاده نیست و برای اتاق های کوچک مناسب می باشند

    39. حامد علیزاده گفت:

      من خیلی راضیم ممنون از راهنمایی و محصول خوبتون. هیچ فرقی با نو نداشت

    40. رکسانا حبیبی گفت:

      ویدئو پروژکتور استوک سالم بودنشونو از چه مواردی باید تشخیص بدیم؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده − دوازده =