ویدئو پروژکتور
ویدئو پروژکتور خانگی
آوریل 16, 2020
پرده نمایش ویدئو پروژکتور
پرده نمایش ویدئو پروژکتور
آوریل 23, 2020
ویدئو پروژکتور
ویدئو پروژکتور خانگی
آوریل 16, 2020
پرده نمایش ویدئو پروژکتور
پرده نمایش ویدئو پروژکتور
آوریل 23, 2020

انواع ویدئو پروژکتور اپسون

ویدئو پروژکتور

همان طور که گفته شد یکی از مهم ترین و موثر ترین نکات در مورد خرید یک ویدئو پروژکتور خوب برای داشتن حس لذت پخش بازی و یا تماشای فبلم کیفیت آن محصول است از جمله مواردی که می توان بابت کیفیت یک محصول نام برد در اولین قدم مارک و یا برند آن محصول می باشد . ما اینجا قصد داریم که انواع ویدئو پروژکتور اپسون این برند پر قدرت در ساخت ویدئو و پروژکتور را تحلیل و بررسی کنیم و چند نمونه از کار های فوق العاده این محصول را به شما معرفی کنیم.

انواع ویدئو پروژکتور اپسون

ویدئو پروژکتور

تاریخچه شرکت اپسون

اپسون در سال 1942 در یک شرکت فناوری اطلاعات ژاپنی تاسیس شد. این شرکت تولید کننده محصولاتی مثل چاپگرها،چاپگرهای لیزری، اسکنر،لپ تاپ و دیتا ویدئو پروژکتور و… می باشد ..

بیشتر از 10 سال است که اپسون شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان نمایندگی ویدئو پروژکتور که در زمینه لپ تاپ، سیستم های حفاظتی، دوربین های مداربسته، ماشین های اداری و قطعات کامپوتر فعالیت دارد. در ادامه شما را با انواع ویدئو پروژکتور اپسون آشنا خواهیم کرد.

 مدل های ویدئو پروژکتور اپسون

  1. EPSON EB-2065
  2. EPSON EB-W05
  3. EPSON 1286
  4. EPSON 3000
  5. EPSON 4010
ویدئو پروژکتور اپسون

انواع ویدئو پروژکتور اپسون

ویژگی ویدئو پروژکتور های اپسون

کیفیت تصویر

معمولا کیفیت های تصویر محصولات اپسون بسیار بالا می باشد. در اکثر ویدئو پروژکتور های اپسون شدت روشنایی تصویر بین 2500 تا 3500 انسی لومن  می باشد که همین امر باعث شده تا در فضایی کوچک و روشن هم شما تصویری با کبفیت ورزولوشن بالا در پرده نمایش مشاهده کنید . همچنین در پروژکتورهای اپسون لامپ های تصویر از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و عمر این لامپ های تصویر بسیار بالا است و به نوعی لامپ های استفاده شده در ویدئو پروژکتورهای اپسون کم مصرف بوده و متناسب با هزینه شما است.

  • عمر سالم ماندن ویدئو پروژکتور های اپسون حداقل بین 20 تا 35 بنا به استفاده کاربر میباشد.
  • کیفیت تصویر های پروژکتور های اپسون با قابلیت.
  • می تواند تصاویر بسیار روشن با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد. Svga
  • همجنین قابلیت دیگر در مورد تصویر پروژکتور های اپسون را می توان راحت بودن تعویض لامپ تصویر دانست که برای مواقعی که سیستم روشنایی دچار مشکل می شود با یک هزینه ساده می توان پروژکتور را فعال کرد.
  • در بیشتر ویدئو پروژکتور های اپسون کنتراست رنگ با نسبت 1 به 1500 می باشد که این موضوع باعث می شود شما در حین تماشای فیلم و یا بازی با عمق رنگ مشکی رو به رو شوید و همچنین باعث می شود دید رنگین کمانی نداشته باشید.

نصب و حمل و نقل ویدئو پروژکتور

نکته دیگر در مورد خرید انواع ویدئو پروژکتور اپسون نصب آسان آن می باشد خیلی از ما بر این باور هستیم که حتما و به صورت لزوم میبایست پروژکتورها در سقف نصب شده باشند . حال با این که در اکثر و تعداد بالای ویدئو پروژکتور های اپسون امکان نصب در سقف به راحتی میسر شده است بیشتر این ویدئو پرژکتور ها دارای پایه می باشند و شما می توانید با تنظیم کردن این پایه ها از ویدئو پروژکتور بر روی زمین استفاده کنید و تصاویر لذت بخش خود را به معرض نمایش بگذارید .

از انجایی که یک سری از ویدئو پروژکتور های اپسون امکان اتصال به شبکه اینترنت و یا تلفن همراه را دارند در تمامی محتوا جعبه ها یک دفتر چه راهنما می باشد که این مشکل شما را برطرف می کند .

یکی دیگر از موارد قابل بررسی برای یک ویدئو پروژکتور جابه جایی آن می باشد که ما این را در ویدئو پروژکتور های اپسون به راحتی مشاهده می کنیم  ویدئو پروژکتور های اپسون از وزن و ابعاد بالایی بر خوردار نمی باشند و هم اندازه مناسب و هم وزن مناسبی برای جابه جایی دارند و شما به راحتی می توانید این ویدئو پرژکتور ها را جا به جا کنید

ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتور اپسون EB-X27

امکانات و اتصالات ویدئو پروژکتور

همانطور که می دانید بشر روز به روز برای بدست آوردن تجربه جدید پله ای جدید برای تکنولوژی را فتح می کند .

در زمان های گذشته نه چندان دور اتصال یک دستگاه ویدئو با چنیدن و چند سیم امکان پذیر بود ولی در زمان حال شما با یک سیم اتصال را با کیفیت بالا انجام می دهید که این چیز عجیبی نیست .

در حالا حاضر 90 درصد ویدئو پروژکتور ها دارای اتصال شبکه اینترنت می باشند که این مورد کار، کاربر را بسیار ساده و آسان کرده و کاربران به راحتی می توانند به جز داشتن یک سینما خانگی یک صفحه بزرگ از صفحات اینترنتی را داشته باشند .

چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

× کمک می خواهید؟