پرده نمایش

پرده نمایش دستی (سقفی) معمولا برای استفاده در کلاس های آموزش یا سالن جلسات کاربرد دارند. به دلیل قابلیت نصب آسان و کاربری راحت به طوری که پس از استفاده براحتی جمع میشود و کمترین فضا را اشغال میکند. همچنین پرده نمایش دستی میتواند به طور ثابت به دیوار نیز نصب شود که این روش برای موارد خاص بکارگرفته میشود. ایده آل ترین حالت استفاده از پرده نمایش سقفی مواقعی است که ویدئو پروژکتور به سقف متصل و تنظیم شده باشد.

این محصول از پارچه پنج لایه با روکش کریستال ساخته شده که به راحتی توسط اهرم دستی با کشیدن به سمت پایین باز می شود تا به صورت کامل اندازه ی تصویر خروجی دیتا پروژکتور را پوشش دهد و پس از استفاده با کمی کشش به پایین ضامن آزاد شده و حرکت به بالا را دارد تا پرده نمایش سقفی بصورت کامل در غلاف جمع شود.

پرده ویدئو پروژکتور

پرده نمایش ویدئو پروژکتور

پرده نمایش دستی (سقفی)

برای محیط هایی که کاربران تمایل دارند ویدئو پروژکتور را با نصب به سقف ثابت نمایند، بهتر است که پرده‌ی نمایش از نوع دیواری یا سقفی انتخاب شود تا تنظیمات تصویری پروژکتور با جابجایی پرده به هم نریزد. این نوع پرده‌ی نمایش مجهز به غلافی ست که با آزاد کردن ضامن آن، پرده به‌صورت رول داخل آن جمع می‌شود و از طریق همان ضامن می‌توان آن را مجدداً بازنمود.

پرده‌های دیواری ویدئو پروژکتور معمولا دارای طول و عرض مساوی (مربع) هستند که با توجه به نسبت طول به عرض تصاویر دیتا پروژکتورها که 4:3 (مستطیل) هستند بهتر است به‌طور کامل باز نشوند.این پرده‌ها را می‌توان بر روی دیوار یا سقف نصب نمود. هنگام جمع‌کردن این پرده‌ها باید ابتدا بندی که به آن متصل است قدری به پایین کشیده شود تا ضامن پرده آزاد شود و به سمت بالا حرکت کند.

توصیه می‌شود در هنگام جمع شدن پرده‌ی نمایش در غلاف، بند آن رها نشود. در غیر این صورت شدت بسته شدن پرده ممکن است به آن آسیب برساند.

پرده نمایش برقی

این پرده نمایش نوعی پرده دیواری / سقفی است که مجهز به موتور الکتریکی بوده و از طریق ریموت کنترل و کلید صفر و یک قابل کنترل است. توسط ریموت کنترل و کلیدی که در کنار پرده نمایش (در مسیر کابل برق) قرار دارد امکان بالا و پایین بردن پرده به هر میزان دلخواه و نیز متوقف در ناحیه‌ای که به فراخور نسبت تصویر موردنظر است، امکان‌پذیر می‌شود.

با توجه به قیمت نسبتا بالای این پرده‌های نمایش معمولا از آن‌ها در اتاق‌های کنفرانس و سالن‌های همایش که علاوه بر ثابت بودن ویدئو پروژکتور و پرده، زیبایی و ظاهر کار نیز حائز اهمیت است، استفاده می‌شود. همانند مدل‌های ثابت می‌توان آن‌ها را بنا بر شرایط محیط بر روی سقف یا دیوار نصب نمود. نصب این پرده‌ها بسیار آسان بوده ولی با توجه به وزن نسبتا زیاد در هنگام اجرای نصب می‌بایست از نیروی کمکی استفاده نمود.

پرده نمایش پایه دار ( پرتابل ، ایستاده)

یکی از انواع رایج و پرمصرف پرده نمایش، پرده‌های پرتابل و پایه‌دار هستند. در مصارفی که ویدئو پروژکتور و پرده امکان و احتمال جابجایی دارند، می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.این نوع پرده نمایش مجهز به سه‌پایه جمع شونده بوده که پس از استفاده و قرار گرفتن صفحه‌نمایش درون غلاف، می‌توان آن را جمع کرد و با چرخاندن پایه در امتداد غلاف، امکان حمل ‌و نقل و جابجایی آن به سهولت برای کاربران فراهم می‌گردد.

قیمت پرده نمایش ویدئو پروژکتور

قیمت پرده نمایش بستگی به اندازه ، برند و دستی یا برقی یا پایه دار بودن پرده نمایش دارد. هر چه اندازه پرده نمایش بزرگ تر باشد قیمت آن نیز افزایش می یابد. پرده نمایش های برقی قیمت بالاتری نسبت به پرده نمایش دستی و پایه دار دارد. از 800,000 تومان به بالاست.

خرید پرده نمایش ویدئو پروژکتور

برای خرید انواع پرده نمایش می توانید با شرکت فرا استوک تماس حاصل فرمائید

تلفن تماس جهت خرید پرده نمایش ویدئو پروژکتور: 02188322302

پشتیبانی 24 ساعته توسط کارشناسان شرکت فرا استوک

ما را در اینستاگرام دنبال کنید : Fara_stock[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

چه امتیازی می دهید