انواع کاربرد های ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتور
ویدئو پروژکتور خانگی
آوریل 16, 2020
ویدئو پروژکتور
ویدئو پروژکتور خانگی
آوریل 16, 2020

تماشای فیلم در محوطه و فضای باز

کاربردهای متنوع ویدئو پروژکتور

یادم می آید  سال های دور، زمانی که هشت سال بیشتر نداشتم، روزهای جمعه به اتفاق خواهرم هنگام پخش فیلم از تلویزیون، برای این که بتوانیم فضای سینمایی ایجاد کنیم،برق ها را خاموش می کردیم و بدین صورت از تماشای فیلم بیشتر لذت می بردیم؛ و حالا پس از گذشت آن سال ها می بینم که رویای سینمای خانگی در منازل محقق شده است. امروزه در کنار تلویزیون های سینمای خانگی با  ابعاد ۴۰ اینچ به بالا، انواع کاربرد های ویدئو پروژکتور ها نیز پا به عرصه رقابت گذاشته اند.

همانطور که بهتر می دانید ویدئو پروژکتورها، دستگاه‌های بسیار جذابی هستند که به طور روزافزون مورد اقبال مراکز آموزشی و اداری، تجاری و هم چنین مصارف خانگی قرار گرفته اند. به طوری که علاوه بر کاربردهای نامبرده،امروزه شاهد استفاده از این دستگاه ها  در بسیاری از میهمانی‌ها، مجالس و منازل برای نمایش فیلم ها، بازی ها و برنامه‌های آموزشی هستیم .در ادامه مطلب قصد دارم به  برخی از انواع کاربردهای ویدئو پروژکتور اشاره کنم.

کاربردهای ویدئو پروژکتور

دورهمی با اعضای خانواده

دورهمی با اعضای خانواده

دورهمی با اعضای خانواده

یکی از انواع کاربرد های ویدئو پروژکتور این است که دورهمی اعضای خانواده در مقابل پروژکتور می تواند بسیار جذاب باشد و لحظات خوبی را برای یکایک افراد رقم بزند. شما می توانید لپ تاپ تان را پیش فرزندتان بیاورید و از او بخواهید که سایت های مورد علاقه اش را نشان دهد و شما و همسرتان نیز با محتویات و ویژگی های سایت بیشتر آشنا شوید. یا این که می توانید در کنار اعضای خانواده به مرور عکس ها و فیلم های خاطره انگیز  بنشینید و درباره آن لحظات و خاطرات صحبت کنید.

انواع کاربرد های ویدئو پروژکتور

تماشای فیلم در محوطه و فضای باز

تماشای فیلم و مسابقات ورزشی در فضای باز، من خودم شخصا عاشق این کاربرد ویدئو پروژکتور هستم. فرض کنید که اگر ویدئو پروژکتور را در محوطه حیاط یا باغ ، آن هم در شب های تابستان و در زیر نور مهتاب و ستارگان ببرید و فیلم یا مسابقه ورزشی مورد علاقه تان را تماشا کنید،چقدر دلچسب و خاطره انگیز می شود.حتی می توانید ویدئو پروژکتور و پرده نمایش را در کنار استخر و جایی که به دور از پاشیدن آب باشد ببرید و در حالی که در آب خنک شناور هستید و لذت می برید، با خانواده یا دوستانتان، عکس ها و فیلم های مورد علاقه تان را تماشا کنید.

جهت یابی آسان تر  نقشه شهر،مسیرهای مترو 

فرض می کنیم که در حال حاضر در منزل یا محل کار ویدئو پروژکتور دارید، به راحتی می توانید با نمایش نقشه شهر یا مترو مکان مورد نظر را پیدا و بررسی کنید. حالا که  مدارس و مراکز آموزشی  اغلب مجهز به ویدئو پروژکتور هستند ،شما به عنوان مدیر یا معلم می توانید با برگزاری جلسه و نشان دادن تصاویر و مکان های مورد نظر چه از طریق گوگل ارث و اینترنت و یا از طریق نقشه ها، بهتر و راحت تر می توانید تصمیم گیری نمایید.

نمایش نقشه با ویدئو پروژکتور

نمایش نقشه با ویدئو پروژکتور

تجربه بازی کردن با داشتن یک صفحه نمایش بزرگ واقعا جذاب و هیجان بر انگیز است.

انجام بازی های ویدئویی بر روی صفحه نمایش بزرگ

انجام بازی های ویدئویی بر روی صفحه نمایش بزرگ

گیم نت هابا توجه به جذابیت بالای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ، کاربرد ویدئو پروژکتور ها در گیم نت ها نیز رو به افزایش است .

استفاده از ویدئو پروژکتور در گیم نت ها

انواع کاربرد های ویدئو پروژکتور

استفاده از ویدئو پروژکتور در گیم نت ها

 

همانطور که به طور اختصار به برخی از کاربردهای ویدئو پروژکتور اشاره شد، هنوز تنوع کاربرد این دستگاه های آموزشی و تفریحی در حیطه های مختلف بسیار گسترده تر است و با کمی خلاقیت و با توجه به نیازتان قادرید استفاده مطلوب تری از ویدئو پروژکتورها ببرید.

چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 10 =

× کمک می خواهید؟