ویدئو پروژکتور استوک
نحوه نصب ویدئو پروژکتور
می 17, 2020
لامپ ویدئو پروژکتور
تفاوت لامپ پروژکتور اصل با سازگار
می 21, 2020
ویدئو پروژکتور استوک
نحوه نصب ویدئو پروژکتور
می 17, 2020
لامپ ویدئو پروژکتور
تفاوت لامپ پروژکتور اصل با سازگار
می 21, 2020

فروش ویدئو پروژکتور استوک

ویدئو پروژکتور به دستگاهی اطلاق می شود که تصاویر، ویدئو ها، و دیتا های گوناگون را بر روی پرده نمایش و یا دیواری سفید و یک سطح و تمیز به نمایش می گذارد. در ابتدا که این دستگاه ساخته شد، تنها برای نمایش تصاویر و ویدئو ها به کار رفت، اما امروزه به سبب تکنولوژی های پیشرفته به کار رفته در این دستگاه و اصلاحاتی که در آن اعمال شده، ویدئو پروژکتور استوک قادر به نمایش انواع مختلف ورودی ها است.

ویدئو پروژکتور استوک

پس از یافتن قابلیت نمایش دیتا های گوناگون توسط این محصولات، نام آن ها را دیتا پروزکتور گذاشتند. هر چند این دستگاه را با اسامی گوناگون، دیتا پروژکتور، پروجکشن و دیتا پروجکشن نیز می شناسند. ویدئو پروژکتور استوک یعنی ویدئو پروژکتور دست دوم و یا کار کرده که محصول اروپا هستند.

ویدئو پروژکتور ها از قطعات گوناگونی ساخته شده اند، اما در کل لنز و لامپی دارند که توسط آن ها ورودی های دریافتی از دستگاه های مختلفی نظیر لپ تاپ، موبایل، کنسول بازی و … را با بزرگنمایی های مختلفی بر بروی پرده نمایش به نمایش می گذارند. این بزرگنمایی به فاکتور های گوناگونی مانند فاصله دستگاه از پرده و یا لنز ویدئو پروژکتور بستگی دارد.

ویدئو پروژکتور کارکرده

ویدئو پروژکتور استوک

ویدئو پروژکتور های مدرن نسبت به قدیمی

ویدئو پروژکتور های امروزی دارای قابلیت ها و مزایای بیشتری نسبت به انواع قدیمی هستند، ویژگی هایی مانند کمتر احتیاج داشتن به کاهش نور در هنگام پخش دیتا مورد نظر و دیگر مواردی از قرار زیر:

  • ویدئو پروژکتور های امروزی، بر خلاف انواع قدبمب مجهز به درگاه LAN هستند.
  • رزولوشن آن ها از SVGA تا محدوده های UXGA و HD افزایش یافته است.
  • ویدئو پروژکتور هایی در ابعاد کوچکتر مانند انواع جیبی و پیکو تولید شده اند.
  • پورت های متنوع و مختلف می توانند به دستگاه متصل شوند.
  • دارای امکان اتصال به شبکه هستند.
  • دارای انواع مختلف با برند های گوناگون و قیمت ها متنوعی هستند.
  • همچنین برخی ویدئو پروژکتور های پیشرفته می توانند تصاویر 3D به نمایش بگذارنند.

این دستگاه ها حتی کاربردشان نیز نسبت به گذشته سیر صعودی و پیشرفت را طی کرده است، به این صورت که ابتدا شاید فقط در برخی مراکز محدود مورد استفاده قرار می گرفتند اما اکنون در بسیاری از مراکز آموزشی، تقریبا در تمامی سالن های بزرگ مخصوص برگزاری کنفرانس ها و حتی مصارف خانگی و شخصی نیز کاربرد دارند.

از جمله برند هایی که از این دستگاه در حال حاضر در بازار عرضه می شوند می توان اپسون، پاناسونیک، سونی و … را نام برد. این دستگاه ها در انواع و اقسام مختلف تولید می شوند و هر کدام نیز قیمت های متنوعی را شامل می شوند، همین موضوع انتخاب ویدئو پروژکتو متناسب با علاقه و بودجه هر شخص را فراهم کرده است.

عوامل تاثیر گذار در قیمت ویدئو پروژکتور

قیمت این دستگاه ها از قابلیت ها، امکانات، کیفیت و دوامشان نشات می گیرد. در زیر به عوامل تاثیر گذار در قیمت ویدئو پروژکتور استوک اشاره کرده ایم:

ویدئو پروژکتور استوک

قیمت ویدئو پروژکتور

روشنایی رنگ ها

از جمله عواملی که نقش به سزایی در قیمت پروژکتور ها دارد، کیفیت تصویر، روشنایی و درخشندگی رنگ های آن است. ویدئو پروژکتور منبع نوری دارد که نور منتشر شده از آن را با واحد لومن اندازه گیری می کنند که برای طیف گسترده ای از رنگ ها به کار می رود. هر چه میزان لومن برای دستگاهی بیشتر باشد، کیفیت تصویری که به نمایش می گذارد و همچنین قیمت آن بیشتر خواهد بود.

نسبت کنتراست رنگ در تصویر

نسبت کنتراست رنگ در تصاویر نمایشی نیز تاثیر قابل توجی در قیمت پروژکتور ها دارد. نسبت کنتراست متمایز کننده نقاط روشن و تیره تصویر ارائه شده بر روی پرده نمایش است. مقایسه ای بین روشن ترین و تاریک ترین نقطه بر روی صفحه نمایش صورت می پذیرد که همان نسبت کنتراست است.

رزولوشن

از عوامل مهم در ارائه تصویری با کیفیت و با وضوحی بالا، رزولوشن و یا همان وضوح نمایش است. واحد آن dpi است و از جمله فاکتور هایی است که در تعیین قیمت ویدئو پروژکتور نقش دارد. هر چه رزولوشن تصویر بهتر و بیشتر باشد، تصویری با کیفیت بهتری را مشاهده خواهید کرد.

رزولوشن ویدئو پروژکتور

رزولوشن تصویر

اتصالات کابلی و بی سیم ویدئو پروژکتور

فاکتور دیگری که در قیمت این دستگاه تاثیر می گذارد، قابلیتش در اتصال به شبکه های بی سیم، اینترنت و یا پشتیبانی از برنامه هایی که برای اتصال به موبایل و دستگاه های هوشمند مورد نیاز هستند، است. انواعی که قابلیت اتصال به شبکه های LAN، اینترنت، بلوتوث یا دیگر برنامه ها را دارند نسبت به انواعی که تنها با اتصال کابل تصاویر، پورت صدا یا USB کار می کنند، گران تر هستند.

معمولا انواعی که با اتصالات کابلی کار می کنند، راحت تر مورد استفاده قرا می گیرند و به تخصص خاص و پیچیده ای احتیاج ندارند، تنها برای نصب بایستی هزینه بیشتری برایشان پرداخت شود.

ابعاد نمایشی

این که دستگاه در چه موقعی قرار گرفته و نصب شود، و اینکه چه تصویری با چه ابعادی را به نمایش می گذارد از جمله عوامل مهمی است که در قیمت دستگاه ویدئو پروژکتور استوک نیز تاثیر گذار است. طبیعتا دستگاه هایی که بتوانند تصویری با ابعاد بزرگ و همچنین با رزولوشن تصویر بالا نمایش دهند از قیمت بالایی برخوردار هستند.

خرید ویدئو پروژکتور استوک

در مراکز آموزشی مانند دانشگاه ها برای ارائه دادن دیتا های گوناگون و اطلاعات علمی می توان با استفاده از این محصولات به شیوه ای حرفه ای تر و تخصصی تر عمل کرد و تصاویری را به نمایش گذاشت که در اذهان افراد مشاهده کننده بمانند.

خرید ویدئو پروژکتور دست دوم و یا ویدئو پروژکتور نو مسئله ای است که ذهن افراد علاقه مند به این محصولات را درگیر کرده است. راهکار ساده ای که برای انتخاب می توانیم پیش رویتان بگذاریم این است که آیا استفاده از دستگاه بسیار زیاد است؟ و دوم اینکه آیا بودجه ای که برای خرید این دستگاه اختصاص داده اید محدود است؟ اگر پاسختان به هر دو این سوال ها بله است، ما به شما خرید ویدئو پروژکتور استوک را پیشنهاد می کنیم.

خرید دیتا پروژکتور کارکرده

خرید ویدئو پروژکتور استوک

فروش ویدئو پروژکتور استوک

فروش ویدئو پروژکتور استوک در فرا استوک، پیشرو در زمینه واردات و عرضه ویدئو پروژکتور های استوک با کیفیت و با قیمتی فوق العاده، انجام می شود. با توجه به انواع دیتا پروژکتور های کرده موجود، شما می توانید به راحتی مدل و برند مورد نظر خود را یافته و خریداری بفرمایید.

همچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره در این خصوص با ما تماس بگیرید. در آخر نیز باید بگوییم که اگر در فکر فروش ویدئو پروژکتور استوک خود هستید، مراکزی برای خرید آن ها از شما وجود دارند که می توانید به آن ها مراجعه بفرمایید.

چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سه =

× کمک می خواهید؟