ویدئو پروژکتور قابل حمل
ویدئو پروژکتور قابل حمل
آگوست 30, 2020
ویدئو پروژکتور سونی
ویدئو پروژکتور سونی
سپتامبر 6, 2020
ویدئو پروژکتور قابل حمل
ویدئو پروژکتور قابل حمل
آگوست 30, 2020
ویدئو پروژکتور سونی
ویدئو پروژکتور سونی
سپتامبر 6, 2020

ویدئو پروژکتور اورترا شورت ترو

ویدئو پروژکتور اولترا شورت ترو یکی دیگر از پیشرفت های بزرگ در فناوری پروژکتور ها است. شورت ترو به معنای فاصله پرتاب کوتاه است، اولترا به معنای فوق العاده کوتاه است. این پروژکتور ها می توانند سایه ها و نور خیره کننده ای که برای چشم ها آزار دهنده است را از بین ببرند همچنین این قابلیت را می توان در پروژکتور های نصب شده بر روی دیوار، سقف های نزدیک به دیوار و یا بر روی میزی با ارتفاع کوتاه مشاهده کرد.

پروجکشن اولترا شورت ترو در فاصله ای به اندازه 0 تا 4 فوت از پروژکتور تا پرده نمایش را در بر می گیرد پروژکتور اولترا شورت ترو VAVA 4k فاصله پرتابی در حدود 7.2 اینچ دارد و میتواند از این فاصله تصویر را به نمایش در آورد. هیچ مانعی مابین پرده نمایش و ویدئو پروژکتور استوک وجود ندارد، نماهایی حماسی بدون هیچ مانعی.

در گذشته، مردم با مشکلات مربوط به فضای اتاق سر و کار نداشتند، بنابراین آنها می توانستند محتوای مورد نظرشان را در پرده نمایش هایی با ابعاد بزرگ تماشا کنند. در دنیای امروز، هر کشوری دارای جمعیت زیادی است و اتاق ها در حال کوچکتر شدن هستند. بنابراین، افرادی که پروژکتورها را در اتاق هایشان نصب می کنند، به دلیل کمبود فضای کافی به مشکل برخورده اند.

همین موضوع سبب شد که تولید کنندگان ویدئو پروژکتور ها روی به تولید و ساخت پروژکتوری بیاورند که این مشکل را حل کند. ویدئو پروژکتور شورت ترو دقیقا به همین منظور ساخته شده است، تا مورد استفاده افرادی قرار بگیرد که دارای فضای کوچکی در منزل خود هستند و علاقه مند به ایجاد سرگرمی و تماشای فیلم با دیتا پروژکتور ها هستند.

سوالات متداول ویدئو پروژکتور شورت ترو

در فاصله ای که لازم است پروژکتور از پرده نمایش قرار بگیرد. انواع شورت ترو نسبت به انواع معمولی در فاصله کمتری از پرده نمایش می توانند تصویری با ابعاد بزرگ تر را به نمایش در آورند.

طبیعتا هر محصولی که دارای فناوری پیشرفته تر و کارایی بیشتری باشد دارای هزینه بیشتری خواهد بود؛ به دلیل نوسانات شدید قیمت در بازار نمی توان قیمت دقیقی برای این محصولات ذکر کرد، جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

برای همه افرادی که به دنبال اشغال فضای کمتری توسط پروژکتور در منزلشان هستند. هرچند این پروژکتور ها برای تمامی افراد مناسبند، ضرورتشان تنها برای برخی بیشتر است.

 

نگاهی مختصر به مزایای ویدئو پروژکتور شورت ترو

  1. تصویر 100 اینچی با 3 فوت فاصله از پرده نمایش، استفاده بهتر از تمام لومن های موجود.
  2. به حداقل رساندن هزینه های جانبی، عدم نیاز به استفاده از کابل های فرمتی مانند HDMI
  3. مناسب برای محیطی بدون کنترل نور محیطی، تاثیر کمتر نور محیطی بر پرده نمایش
  4. ارائه تصویری بسیار روشن با کیفیتی بالا در عین تعداد کم لومن ها، ویژگی مختص ویدئو پروژکتور شورت ترو
  5. قابلیت نصب در نزدیکی پرده نمایش، آسیب نزدن به سلام چشم ها در نتیجه تابش نور شدید از لنز های دستگاه
  6. کاربردی در هر فضای، اتاق، خانه، آپارتمان
  7. تعمیر ویدئو پروژکتور شورت ترو امکان پذیر است.
ویدئو پروژکتور با نسبت پرتاب کوتاه

ویدئو پروژکتور اولترا شورت ترو

ویدئو پروژکتور اولترا شورت ترو چیست؟

پروژکتور Ultra Short Throw یا (UST) پروژکوری است که نسبت پرتاب آن 0.4 یا کمتر باشد. نسبت پرتاب، نسبت فاصله پروژکتور از صفحه نمایش به عرض صفحه است. پروژکتورهای UST می توانند تصاویر با ابعاد بزرگ را حتی در فاصله چند اینچی از صفحه نمایش دهند. از طرف دیگر، ممکن است یک پروژکتور با نسبت پرتاب طبیعی (> 1) برای ارائه یک تصویر 100 اینچی، نیاز باشد 10-12 پا دور از پرده نمایش قرار گیرد.

مزایای یک پروژکتور UST چیست؟

پروژکتورهای Ultra Short Throw نسبت به پروژکتورهای معمولی مزایای زیادی دارند.

  • به فضای کمتری احتیاج دارید: از آنجا که پروژکتورهای UST می توانند چند اینچ دورتر از صفحه نصب شوند، به فضای نصب آنچنانی نیاز ندارند. این قابلیت آنها را برای اتاق های کوچکی مناسب می کند که پروژکتورهایی با نسبت پرتاب معمولی در آنها ایده آل نخواهند بود. آنها در مقایسه با تلویزیون فقط کمی فضای بیشتری را اشغال می کنند.
  • روشن تر هستند: تصاویر ارائه شده توسط یک پروژکتور UST در مقایسه با پروژکتوری با درجه روشنایی مشابه اما با نسبت پرتاب معمولی یا کوتاه، روشن تر خواهد بود. زیرا نور برای رسیدن به صفحه نمایش باید مسافت کمتری را طی کند. نور کمتر پراکنده می شود و منجر به ایجاد یک تصویر بهتر و روشن تر می شود.
  • مراحل نصب آسان تری دارند: نصب و تراز کردن پروژکتورهای UST راحت تر است. می توانید آنها را روی میز مقابل دیوار یا صفحه قرار دهید و شروع به تماشای فیلم کنید. پروژکتورهایی با نسبت پرتاب معمولی ممکن است نیاز باشد برای نصب روی سقف یا دیوار نصب شوند. همچنین تراز شدن آنها کمی دشوارتر خواهد بود.
مزایای پروژکتور شورت ترو

مزایای ویدئو پروژکتور شورت ترو

انتخاب ویدئو پروژکتور شورت ترو مناسب

انتخاب پروژکتور Ultra Short Throw مناسب با انتخاب پروژکتور استاندارد تفاوت چندانی ندارد. عوامل اصلی که باید در نظر بگیرید در زیر ذکر شده اند:

اولین فاکتور رزولوشن است. رزولوشن تعیین کننده کیفیت تصویری که پروزکتور ارائه می کند است، ترجیحا پروژکتوری با حداقل رزولوشن 1080p خریداری بفرمایید. چنانچه مشکلی با صرف هزینه بیشتر ندارید می توانید به پروژکتور های 4K نیز فکر کنید.

فاکتور بعدی نسبت روشنایی دستگاه است. میزان آن را با انسی لومن بیان می کنند و همینطور نشان دهنده میزان دیده شدن تصویر است. درسته روشنایی این پروژکتور ها به میزان قابل ملاحظه ای زیاد است، اما اگر می خواهید پروژکتور را در اتاقی با نور محیطی زیاد نصب کنید، مدلی با درجه روشنایی بالاتر در نظر بگیرید.

نسبت پرتاب عامل مهم بعدی است. پروژکتورهای اولترا شورت ترو نسبت پرتاب متفاوتی دارند. برخی از آنها می توانند یک تصویر 100 اینچی را در فاصله 6 اینچی از پرده نمایش نشان دهند، در حالی که سایر پروژکتور ها باید 15  اینچ دور از صفحه قرار بگیرند.

بلندگوهای داخلی: اگر نمی خواهید از اسپیکر خارجی استفاده کنید، بهتر است پروژکتوری خریداری بفرمایید که دارای اسپیکر های داخلی با میزان صدای قابل قبولی باشد.

معرفی ویدئو پروژکتور اولترا شورت ترو

در زیر به ویدئو پروژکتورهایی که جز بهترین پروژکتور های الوترا شورت ترو در سال 2020 انتخاب شده اند اشاره کرده ایم:

  • پروژکتور لیزری اولترا شورت ترو VAVA 4K UHD

پروژکتور لیزری VAVA 4K UHD یک گزینه عالی برای خرید بهترین پروژکتورهای Ultra Short Throw در سال 2020 است. فناوری این پروژکتور DLP است که از یک موتور نور لیزر با روشنایی حداکثر 2500 لومن استفاده می کند. وضوح 4K UHD آن به شما امکان تماشای فیلم و سریال با وضوحی بالا را می دهد. این برنامه از تصاویر 80 “تا 150” پشتیبانی می کند و می تواند یک تصویر 100 “را در فاصله 7.2” از صفحه نمایش دهد. پروژکتور لیزری VAVA 4K UHD با سیستم عامل اندروید 7.1 همراه است و از فروشگاه برنامه Aptoide پشتیبانی می کند. از Wi-Fi و بلوتوث پشتیبانی می کند و دارای سه پورت HDMI است. صاحبان خانه که خواهان تلویزیون لیزری هستند می توانند پروژکتور لیزری VAVA 4K UHD را در نظر بگیرند.

پروژکتور لیزری vava 4k

پروژکتور vava 4k

  • پروژکتور سینمای خانگی اولترا شورت ترو اپسون LS100 3LCD

Epson Home Cinema LS100 یک گزینه LCD در میان بهترین پروژکتورهای Ultra Short Throw است. از فناوری پروجکشن 3LCD استفاده می کند و دارای رزولوشن بومی Full HD با (1920 × 1080 پیکسل) است. نسبت پرتاب 0.27 این امکان را برای شما فراهم می کند تا تصاویری به اندازه 70 “تا 130” را در فاصله چند اینچی پرده نمایش ارائه دهد. پروژکتور LS100 سینمای خانگی اپسون از یک موتور نور لیزر استفاده می کند که ماندگاری بیشتری دارد و رنگ و کنتراست غنی تری را تضمین می کند. دارای سه پورت HDMI برای اتصال علاوه بر جک ورودی صوتی، پورت LAN و پورت USB است. افرادی که پروژکتور DLP نمی خواهند می توانند پروژکتور لیزری Epson Home Cinemas LS100 Ultra Short Throw را در نظر بگیرند.

پروژکتور اپسون

پروژکتور شورت ترو اپسون

سخن آخر

ویدئو پروژکتور اولترا شورت ترو را به افرادی پیشنهاد می دهیم که به دنبال بهترین پروژکتور و مناسب ترین برای فضای کوچک و محدود منزلشان هستند. هر چند این بدین معنا نیست که این پروژکتور ها فقط مناسب فضای کوچک هستند، شما با داشتن فضای بزرگ و در دسترس هم می توانید از این پروژکتور ها استفاده کنید و فضای کمی را اشغال کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

2 Comments

  1. سید برهان کبیری گفت:

    با سلام و احترام
    من یک دستگاه پروژکتور UST لیزری در حدود قیمتی 50-60 تومن می خواهم اگه دارین لطفا با بنده تماس بگیرین برای خرید این دستگاه
    09144547359

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − شش =

× کمک می خواهید؟