کاربرد ویدئو پروژکتور در مراکز آموزشی
کاربرد ویدئو پروژکتور در مراکز آموزشی
ژانویه 13, 2023
ویدئو پروژکتور بجای مانیتور کامپیوتر
استفاده از ویدئو پروژکتور بجای مانیتور کامپیوتر
ژانویه 28, 2023
کاربرد ویدئو پروژکتور در مراکز آموزشی
کاربرد ویدئو پروژکتور در مراکز آموزشی
ژانویه 13, 2023
ویدئو پروژکتور بجای مانیتور کامپیوتر
استفاده از ویدئو پروژکتور بجای مانیتور کامپیوتر
ژانویه 28, 2023

استفاده ویدئو پروژکتور در روز

ویدئو پروژکتور دید در روز

ممکن است شما در هنگام خرید یک ویدئو پروژکتور، نام برخی از ویژگی های این دستگاه را بشنوید که ندانید معنی آن ها چیست. ویژگی دید در روز هم یکی از ویژگی های بسیار کاربردی این دستگاه می باشد. دستگاه هایی که این ویژگی را دارند، با نام ویدئو پروژکتور دید در روز نیز شناخته می شوند. این مدل ویدئو پروژکتور استوک یا نو به دلیل آنکه می توان از آن در روشنایی هم استفاده کرد با این نام شناخته می شود.

اما بهتر است اگر می خواهید همچین ویدئو پروژکتوری داشته باشید، با آن آشنایی بیشتری داشته باشی. ما در این مقاله اطلاعات بیشتری در مورد این مدل دستگاه پروژکتور را به شما معرفی می کنیم.

ویدئو پروژکتور دید در روز

ویدئو پروجکشن دید در روز چیست؟

تشخیص دستگاه پروژکتور مناسب در روشنایی

اگر شما قصد خرید یک ویدئو پروژکتور دید در روز را دارید که با آن بتوانید حتی در مکان های روشن و پر نور هم از دستگاه استفاده کنید باید دقت داشته باشید تا دستگاه شما چند ویژگی به خصوص داشته باشد. این ویژگی هایی که یک ویدئو پروژکتور مناسب مکان های روشن باید داشته باشند عبارت اند از:

  • وضوح تصویر کافی
  • شدت روشنایی بالا
  • پرده نمایش با کیفیت

اگر در یک ویدئو پروجکشن این سه ویژگی به اندازه کافی مقیاس بالایی در کیفیت داشته باشند، با آن دستگاه می توان تصاویر را در روشنایی مشاهده کرد. حال هرکدام از این موارد را جداگانه توضیح می دهیم.

وضوح تصویر کافی

یکی از مواردی که یک ویدئو پروژکتور دید در روز باید داشته باشد، وضوح تصویر کافی است. اگر وضوح تصویر پروژکتور شما زیاد باشد، تصویری که از دستگاه منتشر می شود، ابعاد بزرگی هم خواهد داشت. زیرا هر چه وضوح تصویر بیشتر باشد، پیکسل های تصویر هم بزرگتر خواهد بود. اینگونه تصویر دستگاه پروژکتور کیفیت بیشتری خواهد داشت. دقت داشته باشید که اگر می خواهید از یک دستگاه ویدئو پروژکتور در روشنایی استفاده کنید، باید وضوح تصویر بالایی داشته باشد.

وضوح تصویر

وضوح تصویر پروژکتور

شدت روشنایی بالا

مهم ترین ویژگی که یک ویدئو پروژکتور دید در روز باید داشته باشد، شدت روشنایی بالا می باشد. در واقع هر چه شدت روشنایی دستگاه پروژکتور بیشتر باشد، می توان از آن در مکان های روشن تری استفاده کرد. اگر بخواهیم شدت روشنایی را با مثال برای شما توضیح دهیم باید بگوییم که برای یک اتاق شما با یک ویدئو پروجکشن با شدت روشنایی 1000 لومن می توانید تصاویر را به خوبی مشاهده کنید. اما با یک پروژکتوری با این مقدار روشنایی در فضای روشن نمی توانید تصاویر را به خوبی مشاهده کنید.

برای آنکه بتوانید تصاویر ویدئو پروژکتور را در یک مکان پرنور تر استفاده کنید، دستگاه شا باید با شدت روشنایی بیشتر از 4000 لومن باشد.

پرده نمایش با کیفیت

همانطور که اشاره کردیم یک ویدئو پروژکتور دید در روز باید تصویر با کیفیتی داشته باشد. اما برای این کار فقط پروژکتور مناسب نیست. بلکه صفحه نمایش هم در آن تاثیر دارد. پس سعی کنید تا یک صفحه نمایش مناسب انتخاب کنید. علاوه بر آن هرچه صفحه نمایش در جای تاریک تری باشد، کیفیت تصویر بهتر می باشد. پس سعی کنید تا جایی که امکان دارد، صفحه نمایش را در جای تاریک تری قرار دهید.

فاصله پروژکتور از پرده نمایش

نور بیشتر در فاصله کمتر

قیمت ویدئو پروجکشن دید در روز

همانطور که تا به اینجا فهمیدید یک ویدئو پروژکتور دید در روز قابلیت های بهتری نسبت به دستگاه های معمولی دارد. پس طبیعی است که قیمت بیشتری هم نسبت به ویدئو پروژکتورهای معمولی داشته باشد. شما می توانید برای مشاهده قیمت و مدل های مختلف بیشتر یک ویدئو پروژکتور مناسب روشنایی به قسمت فروشگاه سایت فرا استوک مراجعه کنید و در آن جا دستگاه ها را ببینید. علاوه بر آن برای شناخت مدل های بیشتر می توانید با شماره هایی که داخل سایت قرار گرفته است تماس بگیرید تا با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

جمع بندی

ما در این مقاله درباره ویدئو پروژکتور دید در روز صحبت کردیم و گفتیم که یک دستگاه ویدئو پروجکشن چگونه می تواند تصاویر را در روشنایی به خوبی به کاربران نمایش دهد. اکنون شما می توانید با شناخت این ویژگی ها یک دستگاه کاربردی برای خود انتخاب کنید. همچنین شما می توانید خرید دستگاه پروژکتور مورد نظر خود را از طریق فروشگاه همین سایت به صورت آنلاین سفارش دهید و محصول خریداری شده را درب منزل خود تحویل بگیرید.

سوالات متداول

  1. منظور از ویدئو پروژکتور دید در روز چیست؟
    این ویدئو پروژکتورها قابلیت آن را دارد که در جاهای روشن هم بتواند تصاویر را به صورت واضح پخش کند.
  2. یک ویدئو پروژکتوری که بتواند در مکان های روشن به خوبی تصاویر را نمایش دهد باید چه مقدار شدت روشنایی داشته باشد؟
    برای آنکه بتوانید تصاویر ویدئو پروژکتور را در یک مکان پرنور تر استفاده کنید، دستگاه شما باید با شدت روشنایی بیشتر از 4000 لومن باشد.
  3. از کجا می توان یک ویدئو پروژکتور مناسب مکان های روشن خریداری کرد؟
    شما می توانید این مدل دستگاه های پروژکتور را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی قرا استوک خریداری کنید.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 16 =

× کمک می خواهید؟