ویدئو پروژکتور بجای مانیتور کامپیوتر
استفاده از ویدئو پروژکتور بجای مانیتور کامپیوتر
ژانویه 28, 2023
ویدئو پروژکتور ارزان
ویدئو پروژکتور ارزان قیمت: راهکاری مقرون به صرفه
مارس 5, 2023
ویدئو پروژکتور بجای مانیتور کامپیوتر
استفاده از ویدئو پروژکتور بجای مانیتور کامپیوتر
ژانویه 28, 2023
ویدئو پروژکتور ارزان
ویدئو پروژکتور ارزان قیمت: راهکاری مقرون به صرفه
مارس 5, 2023

ویدئو پروژکتور شورت ترو

ویدئو پروژکتور پرتاب کوتاه

ویدئو پروژکتورها مدل های گوناگونی دارند. هر کدام از مدل های ویدئو پروژکتور برای کاربردهای مختلفی می توانند مناسب باشند. یکی از مدل های ویدئو پروژکتور که جزو پرکاربردترین ها می باشد، پرتاب کوتاه می باشد. نام دیگر این مدل دستگاه، شرت ترو هم می باشد. ویدئو پروژکتور شرت ترو یکی از پر استفاده ترین مدل های ویدئو پروژکتور برای انجام کارهای مختلف می باشد.

در ادامه این مقاله می خواهیم بیشتر درباره ویدئو پروژکتور short throw صحبت کنیم تا آشنایی بیشتری با این مدل دستگاه داشته باشید.

ویدئو پروژکتور پرتاب کوتاه

ویدئو پروژکتور پرتاب کوتاه

مکان های مناسب ویدئو پروژکتور short throw

ویدئو پروژکتور شرت ترو یا پرتاب کوتاه همانطور که از نام آن پیدا می باشد، نسبت پرتاب کوتاهی دارد. این قابلیت به این معنی می باشد که تصویری که از ویدئو پروژکتور بیرون می آید، باید نسبت به صفحه نمایش فاصله کوتاهی داشته باشد. پس می توان فهمید ویدئو پروژکتور شرت ترو برای مکان های کوچک مناسب است. به عنوان مثال می توان از این ویدئو پروژکتور در خانه استفاده کرد. از آنجایی که قسمت های مختلف خانه مانند اتاق نشیمن، اتاق خواب و دیگر فضاهایی که نیاز به پروژکتور دارند مساحت بزرگی ندارند، می توان در آنجا از ویدئو پروژکتور short throw استفاده کرد.

نسبت پرتاب ویدئو پروجکشن شرت ترو

در بالاتر اشاره کردیم یک ویدئو پروژکتور شرت ترو نسبت پرتاب کوتاهی دارد. اما ممکن است برخی افراد ندانند که منظور از این نسبت پرتاب کوتاه چیست. در واقع این اصطلاح مربوط به یکی از ویژگی های دستگاه ویدئو پروژکتور می باشد. به کمک این قابلیت می توان مکان پروژکتور را با دقت به اندازه تصویر دلخواه نعیین کرد. همچنین نسبت پرتاب مقیاس های مختلفی دارد که به توجه به آن مشخص می شود که دستگاه شما پرتاب کوتاه است یا خیر. نسبت پرتاب های مختلف ویدئو پروژکتور عبارت اند از:

  • اگر نسبت پرتاب کمتر از 1 باشد نسبت پرتاب کوتاه محسوب می شود.
  • اگر نسبت پرتاب کمتر از 0.3 باشد نسبت پرتاب فوق العاده کوتاه محسوب می شود.
نسبت پرتاب پروژکتور

نسبت پرتاب ویدئو پروژکتور

صفحه نمایش ویدئو پروژکتور پرتاب کوتاه

برای یک ویدئو پروژکتور شرت ترو باید از یک صفحه نمایش بسیار صاف استفاده کرد. به عنوان مثال می توان از یک دیوار صاف و سفید به عنوان صفحه نمایش استفاده کرد. البته بهتر است برای انتخاب صفحه نمایش جهت استفاده از ویدئو پروژکتور short throw با افراد متخصص مشورت کنید. به عنوان مثال در هنگام خرید ویدئو پروژکتور پرتاب کوتاه می توانید همان جا از فروشنده مشورت بگیرید.

مزایا ویدئو پروژکتور پرتاب کوتاه

یک ویدئو پروژکتور شرت ترو مزایا زیادی دارد که موجب می شود افراد مختلفی به فکر خرید آن باشند. به عنوان مثال این ویدئو پروژکتور می تواند خروجی نور بهتری داشته باشد. علاوه بر این مورد نصب آسانی هم به همراه دارد و نیاز به کابل های کمتری در هنگام نصب آن دارید.  این مزایا بسیار کاربردی است به طوری که افراد زیادی از این ویدئو پروژکتورها در منزل خود استفاده می کنند.

در واقع شما می توانید یک ویدئو پروژکتور short throw را جایگزین تلوزیون در خانه کنید و از آن لذت ببرید.

معایب ویدئو پروجکشن شورت ترو

یک ویدئو پروژکتور شرت ترو در کنار اینکه دارای مزایای زیادی می باشد، برخی معایبی را هم به همراه دارد. به عنوان مثال این مدل ویدئو پروژکتور قیمت بیشتری نسبت به ویدئو پروژکتورهای معمولی دارد. علاوه بر آن دست بسته تری در خرید این مدل ویدئو پروژکتور دارید. زیرا مدل های ویدئو پروژکتور short throw محدود می باشد.

این معایب می تواند برخی افراد را از خرید ویدئو پروژکتور پرتاب کوتاه منصرف کند. اما برای برخی افراد این موارد مشکل مهمی نمی باشد و با توجه مزایا زیاد این مدل ویدئو پروژکتور، اقدام به خرید این دستگاه کنند.

معایب ویدئو پروژکتور

معایب پروژکتور شرت ترو

جمع بندی

ما در این مقاله درباره ویدئو پروژکتور شرت ترو سخن گفتیم. این مدل ویدئو پروژکتور نسبت پرتاب کمتری نسبت به مدل های عادی دارند. همچنین ویدئو پروژکتور short throw دارای برخی مزایا و  معایبی می باشد که افراد با توجه به نیازهای خود می توانند انتخاب کنند که این مدل برای آنها مناسب است یا خیر.

علاوه بر آن شما اگر قصد خرید یک ویدئو پروژکتور پرتاب کوتاه دارید می توانید با مراجعه به قسمت فروشگاه همین سایت محصول موزد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. علاوه بر آن می توانید درباره خرید ویدئو پروژکتور شرت ترو و صفحه نمایش آن با مشاوران ما به صورت تلفنی تماس برقرار کنید و مشورت های لازم را دریافت کنید.

سوالات متداول

  1. مهم ترین ویژگی یک ویدئو پروژکتور short throw چیست؟
    این مدل ویدئو پروژکتور نسبت به مدل های معمولی نسبت پرتاب کمتری دارد.
  2. در چه صورت یک ویدئو پروژکتور، پرتاب کوتاه مجسوب می شود؟
    اگر نسبت پرتاب دستگاه ویدئو پروژکتور کمتر از 1 باشد، دستگاه نسبت پرتاب کوتاه محسوب می شود.
  3. از کجا می توان یک ویدئو پروژکتور شرت ترو خریداری کرد؟
    شما می توانید از قسمت فوشگاه همین سایت به صورت آنلاین یک دستگاه پروژکتور خریداری کنید.
چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 8 =

× کمک می خواهید؟