پایه ویدئو پروژکتور موقت را چگونه نصب کنم؟

آشنایی با انواع برد هوشمند ویدئو پروژکتور
آشنایی با انواع برد هوشمند ویدئو پروژکتور
سپتامبر 18, 2022
بک پروجکشن یا rear projection چیست؟
بک پروجکشن یا rear projection چیست؟
دسامبر 30, 2022
آشنایی با انواع برد هوشمند ویدئو پروژکتور
آشنایی با انواع برد هوشمند ویدئو پروژکتور
سپتامبر 18, 2022
بک پروجکشن یا rear projection چیست؟
بک پروجکشن یا rear projection چیست؟
دسامبر 30, 2022

نصب پایه ویدئو پروژکتور

در اینجا 10 روش برای نصب پایه ویدئو پروژکتور موقت آورده شده است تا بتوانید از تجربه تماشای خود بدون ایجاد سوراخ اضافی در سقف یا دیوارهای خود لذت ببرید.

ویدئو پروژکتورها در حال تبدیل شدن به یک وسیله رایج تر در خانه ها هستند. آن‌ها تماشای نمایش‌ها یا فیلم‌ها را در مقیاس بزرگ‌تر بسیار آسان می‌کنند و برای کسانی که صفحه‌نمایش تلویزیون بزرگی در خانه ندارند، عالی است.

به طور سنتی، ویدئو پروژکتورها با پیچ و یک کیت نصب محکم بر روی سقف یا بالای دیوارها نصب می شوند. با این حال، اگر فضای خود را اجاره می‌کنید یا علاقه زیادی به سوراخ کردن ندارید، نگران نباشید!

1. پایه ویدئو پروژکتور موقت

پایه ویدئو پروژکتور موقت بهترین راه برای استقرار ایمن ویدئو پروژکتور شماست. نیازی به سوراخ کردن یا نصب پایه روی دیوار، سقف یا کف شما ندارد. با این حال، به کمی فضای کف نیاز دارد.

مدل هایی وجود دارند که به روشی مشابه سه پایه دوربین معمولی شما تنظیم می شوند. همچنین ممکن است برای تناسب با پیکربندی فضای شما نسبت به صفحه ویدئو پروژکتور شما، ارتفاع قابل تنظیم باشد.

این پایه ویدئو پروژکتور موقت موبایل همچنین دارای یک قفسه برای لپ‌تاپ شما است تا اتصال این دو دستگاه بسیار راحت باشد. ارتفاع آن قابل تنظیم است و برای حداکثر راحتی می توان آن را چرخاند.

یک پایه ویدئو پروژکتور موقت با کیفیت بالا بخرید تا ویدئو پروژکتور خود را ایمن و مطمئن نگه دارید. باید به اندازه کافی محکم و متعادل باشد تا بتواند وزن ویدئو پروژکتور شما را تحمل کند.

پایه ویدئو پروژکتور موقت را در مکانی قرار دهید که ترافیک کمی در آن وجود داشته باشد. این می تواند به به حداقل رساندن احتمال واژگونی تصادفی روی جایگاه کمک کند.

2. پایه ویدئو پروژکتور دیواری

پایه‌های دیواری در مقایسه با پایه‌های سنتی که نیاز به سوراخ کردن روی دیوار شما دارند، شبیه قفسه‌های شناور هستند. می توانید یک پایه دیواری مخصوص ویدئو پروژکتورها بخرید یا می توانید از قفسه های بدون مته استفاده کنید.

هنگام انتخاب یک پایه بدون مته، مطمئن شوید که ظرفیت بار آن می تواند وزن ویدئو پروژکتور شما را تحمل کند. همچنین ایده خوبی است که فقط برای ایمن بودن به سراغ چسب نصب سنگین بروید.

شما نمی خواهید ویدئو پروژکتور شما در وسط ماراتن نتفلیکس خراب شود.

آنچه در مورد قفسه‌های مناسب اجاره‌ای که نیازی به سوراخ کاری ندارند این است که می‌توانند با بقیه دکوراسیون اتاق شما مطابقت داشته باشند. شما مجبور نیستید بین فرم و عملکرد یکی را انتخاب کنید!

نقطه ضعف استفاده از پایه های دیواری یا قفسه های بدون مته این است که قابل تنظیم نیستند و امکان کج شدن به بالا یا پایین را ندارند.

ممکن است با کج کردن ویدئو پروژکتور خود به سمت بالا یا حرکت دادن آن به اندازه چند اینچ از هر طرف تا زمانی که قفسه شما فضا دارد، از این کار دور شوید. با این حال، اگر می خواهید آن را به سمت پایین متمایل کنید، ممکن است مشکل باشد.


مقاله های مرتبط : راهنمای نصب و استفاده از ویدئو پروژکتور


3. براکت دیواری تلویزیون

پایه ویدئو پروژکتور

پایه ویدئو پروژکتور

اگر در مکانی زندگی می‌کنید که از قبل براکت دیواری تلویزیون نصب شده است، می‌توانید آن را برای نصب ویدئو پروژکتور خود تغییر دهید. براکت های دیواری تلویزیون محکم هستند و مطمئناً می توانند وزن ویدئو پروژکتور شما را تحمل کنند.

بهترین براکت‌های دیواری تلویزیون که برای ویدئو پروژکتور خود استفاده می‌شوند، انواعی هستند که قابلیت مفصل‌بندی را دارند. دامنه حرکت اضافی می تواند تنظیم ویدئو پروژکتور را برای نمایش درست تصویر شما آسان تر کند.

اگر قصد دارید از یک دیوار خالی با ویدئو پروژکتور خود استفاده کنید، باید مطمئن شوید که دیوار روبروی جایی که آن را نصب کرده اید فاقد تزئینات یا پنجره باشد. اگر نه، باید به خرید صفحه نمایش ویدئو پروژکتور فکر کنید.

پایه‌های دیواری تلویزیون عموماً جهانی هستند و قسمت‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا پایه ویدئو پروژکتور موقت خود را پیچ کنید تا همه چیز ایمن باشد.

4. پایه گیره

پایه گیره ویدئو پروژکتور

پایه گیره ویدئو پروژکتور

پایه‌های گیره فوق‌العاده قابل تطبیق هستند و می‌توانند تقریباً در هر مکانی محکم نصب شوند.

می توانید پایه های گیره را به طور خاص برای ویدئو پروژکتورهای معمولی و مینی بخرید یا می توانید از پایه های گیره پرتوهای چوبی استفاده کنید.

اگر سقف های خرپایی دارید، این کیت نصب ویدئو پروژکتور عالی است و به راحتی بدون پیچ یا میخ به سقف شما نصب می شود.

این پایه ها همچنین می توانند تا 70 پوند وزن را تحمل کنند، بنابراین ویدئو پروژکتور شما به جایی نمی رسد.

همچنین می توانید از گیره های چوبی قابل تنظیم برای محکم کردن ویدئو پروژکتور خود بر روی یک تیر چوبی در سقف استفاده کنید.

مطمئن شوید که جسم یا ساختاری که ویدئو پروژکتور خود را روی آن می‌چسبانید، محکم ساخته شده است و می‌تواند وزن ویدئو پروژکتور و گیره شما را به دوش بکشد. تنظیم شما باید بتواند حتی پس از یک ضربه نسبتاً قوی ثابت بماند.

5.نصب قفسه روی درب

قفسه‌های فلزی روی درب مانند پایه‌های گیره کار می‌کنند.

آنها به طور ایمن بالای درب شما آویزان می شوند و می توانند وزن خوبی را تحمل کنند. با این حال، ممکن است نیاز داشته باشید که یک قاب یا قفس کوچک برای ویدئو پروژکتور خود در MacGyver قرار دهید تا کل تنظیمات کار کند.

می توانید از یک تکه چوب برش خورده به ابعاد پایه ویدئو پروژکتور موقت خود استفاده کنید و ویدئو پروژکتور خود را روی آن نصب کنید. سپس می توانید چوب را با استفاده از قلاب ها روی قفسه نصب روی در محکم کنید.

اشکالی که در این تنظیمات وجود دارد این است که شما نمی توانید همزمان با استفاده از ویدئو پروژکتور از در استفاده کنید زیرا هنگام خروج از اتاق آن را جابه جا می کنید. اگر یک در به کمد یا یک خروجی استفاده نشده دارید، ممکن است بهتر باشد ویدئو پروژکتور خود را در آنجا قرار دهید.

فقط مطمئن شوید که ویدئو پروژکتور خود را بعد از استفاده از آن جدا کنید تا هنگام استفاده از درب به طور تصادفی به دیوار برخورد نکنید.

6. سه پایه

این راه‌اندازی بیشتر برای زمانی است که در تنگنا هستید و نیاز دارید ویدئو پروژکتور خود را بالا ببرید. استفاده از سه پایه ای که از قبل برای دوربین خود دارید، سریع و آسان است.

این شبیه به استفاده از پایه ویدئو پروژکتور موقت است. به سادگی ویدئو پروژکتور خود را روی سه پایه پیچ کنید و آماده حرکت هستید.

استفاده از سه پایه عالی است زیرا می توانید ارتفاع ویدئو پروژکتور خود و همچنین شیب آن را تنظیم کنید.

شما باید مطمئن شوید که سه پایه شما به اندازه کافی محکم است که بتواند وزن ویدئو پروژکتور را تحمل کند. آن را در محلی نصب کنید که به راحتی نمی توان به آن برخورد کرد یا تصادفاً به آن ضربه زد.

می توانید پایه سه پایه را با کتاب یا مبلمان کوچک به پایین نگه دارید تا آن را در جای خود نگه دارید.

من توصیه نمی‌کنم برای خرید سه‌پایه به‌طور خاص برای ویدئو پروژکتور خود وارد بازار شوید. در عوض، یک پایه ویدئو پروژکتور موقت بخرید تا مطمئن شوید که می تواند وزن را تحمل کند و پایداری مورد نیاز ویدئو پروژکتور شما را فراهم کند.


مقاله های مرتبط : پایه ویدئو پروژکتور متحرک


7. قفسه یا رومیزی موجود

قفسه یا رومیزی ویدئو پروژکتور

استفاده از قفسه یا رومیزی سریعترین راه برای راه اندازی ویدئو پروژکتور شماست. همچنین کم هزینه ترین است، اساساً رایگان است.

هنگام انتخاب قفسه، فقط مطمئن شوید که فاصله مناسبی با صفحه نمایش دیوار یا ویدئو پروژکتور شما داشته باشد. لازم نیست ارتفاع دقیق باشد زیرا می توانید از کیستون برای تنظیم درست تصویر استفاده کنید.

اگر از میز استفاده می‌کنید و کمی ارتفاع بیشتری می‌خواهید، همیشه می‌توانید کتاب‌ها یا جعبه‌ها را روی هم قرار دهید تا به ارتفاع عالی برسید. مانند قفسه، مطمئن شوید که ویدئو پروژکتور را در فاصله مناسبی از دیوار یا صفحه نمایش خود قرار داده اید تا بهترین تصویر را داشته باشید.

8. پایه های مکنده

پایه های مکنده

هنگامی که صفحه نمایش ویدئو پروژکتور یا دیوار تعیین شده شما روبروی یک پنجره باشد، از پایه های مکنده استفاده می شود. سطح صاف شیشه پنجره برای بهترین آب بندی مکش ایده آل است.

حتماً پایه‌های فنجان مکنده سنگین خریداری کنید. این پایه‌ها معمولاً با سه یا چند فنجان مکش برای حداکثر نگه‌داری تعبیه می‌شوند.

قبل از اینکه شروع به استفاده از آن برای تماشای طولانی‌تر ماراتن کنید، قدرت نگه‌داری آن را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که هیچ چیز تصادفی نمی‌افتد.

اگر می خواهید یک دستگاه نیمه دائمی داشته باشید، استفاده از مکنده ایده آل نیست. ایمن ترین کار این است که ویدئو پروژکتور خود را فقط در زمانی که به آن نیاز دارید نصب کنید و بعد از هر بار استفاده آن را پایین بیاورید.

9. قلاب های موجود

قلاب

قلاب

ممکن است قلاب‌های موجود در اطراف اتاق قبلاً نصب شده باشد. قلاب های پنکه سقفی یا قلاب های دیواری را که به اندازه کافی محکم به نظر می رسند تا وزن ویدئو پروژکتور شما را تحمل کنند، بررسی کنید.

سپس می توانید سکوی نصب یا قفس ویدئو پروژکتور خود را با استفاده از چوب و چند قلاب اضافی برای آویزان کردن ایمن در جای خود، شبیه به نصب نصب روی در، بسازید.

سیستم نصب ممکن است به تلاش بیشتری نسبت به سایر راه حل های موجود در این لیست نیاز داشته باشد، اما شما این مزیت را دارید که قبلاً قلاب هایی روی سقف یا دیوارهای خود دارید که مطمئناً برای انجام کار به اندازه کافی محکم هستند.

10. نوارهای آویز

استفاده از نوارهای آویز و قلاب های سنگین از برندهایی مانند Command یا 3M می تواند یک راه حل موقت ارزان قیمت باشد.

حتماً نوارها و قلاب هایی بخرید که می توانند وزن ویدئو پروژکتور شما را تحمل کنند. این همچنین با مینی پروژکتورها بهترین کار را دارد زیرا آنقدر سنگین نیستند.

دستورالعمل های نوارهای آویزان خود را دنبال کنید. اطمینان حاصل کنید که سطحی که نوارها را به آن می‌چسبانید تمیز و غیر متخلخل باشد، هر چقدر که دستورالعمل‌ها به شما می‌گوید صبر کنید، و شما آماده هستید!

همیشه ایده خوبی است که قبل از اینکه ویدئو پروژکتور خود را برای مدت طولانی روی آن نگه دارید، یکپارچگی و استحکام پایه خود را آزمایش کنید.

چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 7 =

× کمک می خواهید؟