نصب ویدئو پروژکتور
راهنمای نصب و استفاده از ویدئو پروژکتور
اکتبر 19, 2020
انتخاب پرده نمایش مناسب
انتخاب پرده نمایش مناسب
اکتبر 29, 2020
نصب ویدئو پروژکتور
راهنمای نصب و استفاده از ویدئو پروژکتور
اکتبر 19, 2020
انتخاب پرده نمایش مناسب
انتخاب پرده نمایش مناسب
اکتبر 29, 2020

معمولا همه ما قبل از خرید هر کالایی به موارد استفاده از آن فکر میکنیم و بررسی میکنیم که آیا خرید آن کالا برای ما سودی دارد یا نه. چرا که به دلیل گرانی های اخیر نمی توان کالایی را بدون فکر خریداری کرد.

ویدئو پروژکتور یکی از کالا هایی است که شاید اکثر ما نیاز چندانی به استفاده از آن نداشته باشیم و الویت اول ما برای خرید نباشد. اما برخی از افراد به علت نوع شغل و یا به دلیل علایق خود اصرار به خرید ویدئو پروژکتور دارند. اما به دلیل قیمت بالای این کالا از خرید آن منصرف میشوند. در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم آیا ویدئو پروژکتور استوک ارزش خرید دارد و چرا ویدئو پروژکتور استوک بخریم؟

کارایی ویدئو پروژکتور

همانطور که میدانید ویدئو پروژکتور یکی از کالا هایی است که امروزه افراد بسیاری از آن استفاده میکنند و به علت بزرگنمایی خوبی که دارد در کلاس های درس، سالن های کنفرانس، همایشات بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

علاوه بر موارد فوق افرادی که به آن ها اصطلاحا گیمر میگویند علاقه بسیار شدیدی دارند که از ویدئو پروژکتور برای بازی کردن استفاده کنند چرا که اندازه تصویر چندین برابر بزرگ میشود و بازی جذابیت بیشتری برای آن ها دارد.

برخی از افراد نیز برای دیدن فیلم در منزل از این وسیله استفاده میکنند. بزرگنمایی که این کالا به تصویر میدهد باعث جذابیت و محبوبیت آن بین افراد میشود و افراد تصمیم به خرید و استفاده از این کالا میگیرند.

ویدئو پروژکتور اپسون استوک

خرید ویدئو پروژکتور استوک سالم

قیمت ویدئو پروژکتور یکی از فاکتور هایی است که نقش بسزایی در خرید و انتخاب این کالا دارد. به یاد داشته باشید ویدئو پروژکتور یکی از کالا های به نسبت گران قیمت است و شما باید هزینه زیادی برای خرید آن بپردازید.

یکی از روش هایی که از طریق آن می توانید ویدئو پروژکتور مناسب خود را خریداری کنید، انتخاب ویدئو پروژکتور استوک است. در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع میپردازیم. و بررسی میکنیم چرا ویدئو پروژکتور استوک بخریم؟

چرا ویدئو پروژکتور استوک بخریم؟

شاید اولین و مهم ترین دلیل خرید ویدئو پروژکتور قیمت آکبند این دستگاه است. قیمت آکبند این دستگاه به نسبت زیاد است و شاید خیلی از افراد جامعه نتوانند این کالا را خریداری کنند با اینکه نیاز زیادی به آن دارند. برای این افراد بهترین راه خرید ویدئو پروژکتور استوک است.

چرا که قیمت ویدئو پروژکتور استوک تقریبا 1/3 قیمت دستگاه آکبند است و شما می توانید با هزینه ای به نسبت اندک یکی از بهترین انواع ویدئو پروژکتور ها را خریداری کنید. و از آن استفاده کنید.

دلیل دیگری که برای خرید ویدئو پروژکتور استوک وجود دارد توجه به این موضوع است که، ویدئو پروژکتور های استوکی که در ایران وجود دارند معمولا از کشور های اروپایی وارد شده اند و دارای کیفیت خوبی هستند. کارخانه ها بهترین کیفیت محصولات را برای کشور های اروپایی میفرستند. به همین دلیل قطعات ویدئو پروژکتور استوک که در ایران وجود داردند و از اروپا وارد شده اند کیفیت بسیار خوبی دارند و می توان سالها از آن ها استفاده کرد.

سئوالات متداول

1برای خرید ویدئو پروژکتور استوک به چه مراکزی باید مراجعه کنیم؟
برای خرید ویدئو پروژکتور استوک باید به مراکز معتبر و دارای مجوز های لازم مراجعه کنید تا خیال شما راحت باشد حتما کالای استوک خریداری میکنید و نه کالای اسقاطی.
2قیمت ویدئو پروژکتور استوک چقدر است؟
هر کدام از برند های مختلف ویدئو پروژکتور قیمت های متفاوت و مختلفی دارد و نمی توان قیمت ثابت و مشخصی برای آن ها ارائه داد. اما حداقل ویدئو پروژکتور استوک را می توان با قیمت حدود 2 میلیون تومان خریداری کرد.
3اگر لامپ ویدئو پروژکتور سوخته باشد آیا می توان آن را تعمیر یا تعویض کرد؟
لامپ ویدئو پروژکتور قابلیت تعمیر پذیری ندارد و اگر هر مشکلی برای آن به وجود آید تنها می توان آن را تعویض کرد و یک لامپ جدید با طول عمر بالا جایگزین آن کرد.
سیستم خنک کننده ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتور استوک اروپایی

حال شاید این سوال برای شما پیش آید که که اگر این کالا ها با کیفیت هستند چرا نام استوک را بر روی آن ها گذاشته ایم؟ و یا چرا خود کشور های اروپایی از آن ها استفاده نمیکنند؟

در اروپا قانونی وجود دارد که اگر شما یکی از محصولات الکتریکی کمپانی ها را خریداری کردید و به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید می توانید تا مدت 20 روز این کالا را بدون هیچ قید و شرطی به کارخانه مرجوع کنید. کارخانه هم پس از دریافت این کالا از شما مجاز به فروش دوباره آن نیست و این کالا به دسته محصولات استوک اضاف میشود.

حال این کالا های استوک باقیمت پایین تر به کشور هایی همچون ایران فروخته میشود و شما می توانید با هزینه بسیار کمتر این کالا را خریداری کنید و از امکانات فوق العاده آن استفاده کنید.

مواردی که در خرید ویدئو پروژکتور باید به ان ها توجه کنیم

یکی از مهم ترین اجزاء تشکیل دهنده ویدئو پروژکتور، لامپ ویدئو پروژکتتور است. در خرید ویدئو پروژکتور استوک حتما به عمر مفید لامپ آن توجه کنید. چرا که لامپ ویدئو پروژکتور عمر مفید دارد و پس از تمام شدن آن عمر مفید کیفیت تصویر پایین می آید و نیاز است که شما این قطعه را تعویض کنید. و مسلما تعویض آن برای شما هزینه بر است.

مورد مهم دیگر توجه به لنز ویدئو پروژکتور و اندازه بزرگنمایی آن است. زیرا لنز ویدئو پروژکتور ارتباط مستقیمی با بزرگنمایی تصویر دارد.

 

لامپ ویدئو پروژکتور epson

عمر مفید لامپ ویدئو پروژکتور

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم دلایل خرید ویدئو پروژکتور استوک را برای شما بررسی کنیم. اما به یاد داشته باشید ویدئو پروژکتور استوک را از مراکز معتبر خریداری کنید. چرا که اگر از مراکز معتبر و دارای مجوز خرید نکنید ممکن است ویدئو پروژکتور های اسقاطی را به جای ویدئو پروژکتور استوک به شما تحویل دهند. که این کالا به هیچ عنوان ارزش خرید و هزینه کردن ندارد.

چه امتیازی می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 5 =

× کمک می خواهید؟