خرید لامپ ویدئو پروژکتور

آدرس فروشگاه فرا استوک: تهران - خ کریمخان زند - قبل از خ به آفرین - پ 292

شماره تماس
0937-8888-143

لامپ ویدئو پروژکتور و لامپ دیتا پروژکتور

شرکت فرا استوک بزرگ ترین وارد کننده و توزیع کننده لامپ ویدئو پروژکتور اورجینال است. تمامی لامپ های ویدئو پروژکتورِ شرکت فرا استوک اورجینال و دارای گارانتی می باشد.

لامپ دیتا پروژکتور یا لامپ ویدئو پروژکتور

وظیفه لامپ دیتا پروژکتور تولید نور است و به میزان انسی لومنز یا شدت روشنایی دستگاه ارتباط مستقیم دارد. یعنی هر چه لامپ استفاده شده دارای کیفیت بالاتری باشد میزان شدت روشنایی تصویر بالاتر است.

لامپ ویدئو پروژکتور

تعویض لامپ ویدئو پروژکتور

جهت تعویض لامپ دیتا پروژکتور باید ابتدا در لامپ را باز کرد و بعد لامپ دستگاه را تعویض نمود  که البته اینکار را بعد از خاموش شدن و سرد شدن لامپ انجام دهید. بستگی به لامپ خریداری شده دارد که لامپ کامل یعنی با هوزینگ یا کاسه لامپ باشد.

نحوه تعویض لامپ ویدئو پروژکتور متفاوت است البته بهتر است این کار را به متخصصین تعمیرات ارجاع دهید تا هم خیال خودتان راحت باشد هم دستگاه سرویس شده باشد. سرویس به موقع دستگاه باعث افزایش عمر لامپ دستگاه میشود. لامپ دیتا پروژکتور تقریبا نزدیک به 200 درجه حرارت تولید میکند که البته این امر به وات لامپ هم بستگی دارد.

برای رسیدگی سریع تر فرم زیر را پر کنید تا در کوتاه ترین ممکن با شما تماس حاصل شود.

    لامپ دیتا پروژکتور

    لامپ های دیتا پروژکتور رو می توان در دو دسته کلی قرار داد. این دو دسته عبارت اند از:

    1. لامپ های دیتا پروژکتور DC

      یعنی ولتاژی که از BALLAST دستگاه به لامپ می رسد از نوع DC  است ( به نوعی می توان گفت اگر کابل های سوکت اتصال به بالا را در این نوع لامپ ها اشتباه جا بزنید باعث ترکیدن لامپ می شود)

    2. لامپ های دیتا پروژکتور AC

      یعنی ولتاژBALLAST دستگاه AC است.

    BALLAST به قسمتی از دیتا پروژکتور گفته می شود که وظیفه برق رسانی به لامپ دستگاه رو داره که البته برق خودش رو از پاور دستگاه می گیرد. میزان ولتاژ هر لامپ ویدئو پروژکتور متفاوت است و شما نمی توانید لامپی با وات پایین تر رو به جای لامپی با واتی بالاتر بندازید چون باعث ترکیدن آن می شود. همچنین نمی توانید لامپی رو با وات بالاتر به جای وات پائین تر بندازید زیرا روشن نمی شود.


    معرفی لامپ ویدئو پروژکتور

     

    اررور Temp در ویدئو پروژکتور

    اگر دستگاه به موقع سرویس نشود ورود هوای خنک و خروج هوای گرم لامپ از دیتا پروژکتور به سختی انجام می شود و این امر باعث بالا رفتن درجه حرارت داخل دستگاه می شود. که به سایر نقاط دستگاه آسیب می رساند و البته اگر دما تا درجه خاصی در دیتا پروژکتور بالا رود دستگاه error temp یا خطای دما میدهد و دستگاه خاموش می شود.
    پس در سرویس به موقع دستگاه خود کوشا باشد سرویس به موقع برای مدارس و اموزشگاه هایی که ساعت کار آن ها با دستگاه بیشتر است حدود 200-300 ساعت می باشد و در سایر مکان ها بسته به استفاده دستگاه ممکن است تا 100 – 700 ساعت هم نیاز به سرویس دستگاه نباشد.

    parallax background

    سوالات متداول لامپ ویدئو پروژکتور

    1ویدئو پروژکتور لامپی بخرم یا لیزری؟

    لامپ ویدئو پروژکتور با کیفیت بالا، روشنایی مناسب و قیمت خوب می توانند تا مدت ها برایتان کار کند. ویدئو پروژکتور های لیزری دارای طول عمر بیشتری هستند اما همچنان در پارامتر روشنایی به پای لامپ های سنتی نمی رسند.

    2قیمت لامپ ویدئو پروژکتور چقدر است؟

    لامپ ویدئو پروژکتور هم همانند ویدئو پروژکتور ها دارای انواع مختلف با برند های گوناگونی است. لامپ ویدئو پروژکتور با حداقل قیمت 700 هزار تومان در بازار موجود است.

    3طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور چقدر است؟

    طول عمر لامپ را بنا بر تعداد ساعاتی که کار کرده بیان می کنند. برخی دارای طول عمر کوتاه تری مانند 1000 ساعت هستند برخی نیز تا 10000 ساعت می توانند عمر کنند. انواع LED و لیزر که از جدیدترین فناوری های ساخت لامپ پروژکتور هستند، طول عمر بیشتری نسبت به انواع سنتی و معمول دارند.

    4لامپ ویدئو پروژکتور تا چه میزان بر کیفیت تصویر اثر گذار است؟

    تا میزان زیادی! در اصل روشنایی که موجب به نمایش در آوردن تصویر می شود، از لامپ پروژکتور می آید. هر چه این لامپ دارای کیفیت بهتر و روشنایی بیشتری باشد، طبیعتا تصویر بهتر و واضح تری نیز به نمایش در می آید.

    5از لامپ های کم مصرف هم برای ویدئو پروژکتور استفاده می شود؟

    بله. برخی لامپ هایی که در پروژکتور ها استفاده می شوند دارای مصرف کم تری هستند به همین سبب مدت زمان طولانی تری عمر می کنند. معمولا لامپ های LED و لیزری به این صورت عمل می کنند.

    6تعویض لامپ ویدئو پروژکتور را خود به تنهایی می توانم انجام دهم؟

    فرآیند تعویض لامپ کار سختی نیست و خود به راحتی می توانید انجامش دهید. منتها به این موضوع توجه کنید در صورتی که بی دقت و همچنین دیر اقدام کنید، ممکن است باعث ترکیدن لامپ و به همین ترتیب آسیب زدن به دستگاه شوید. تا حد امکان عملیات تعویض لامپ را به متخصصین این کار بسپارید.

    7لامپی که درون ویدئو پروژکتور استوک قرار می گیرد هم به صورت دست دوم است؟

    خیر. هرچند هستند برخی افراد سودجو که لامپ های ویدئو پروژکتور فیک در دستگاه ها قرار می دهند. فرا استوک به محض وارد کردن ویدئو پروژکتور ها، لامپ درون آن ها را با انواع اورجینال و اصل تعویض می کند.

    برند های لامپ ویدئو پروژکتور

    لامپ ویدئو پروژکتور ان ای سی NEC

    در دستگاه های قدیمی این شرکت گاها دیده می شد که از لامپ های سه سیم و با ولتاژ dc و یا دوسیم dc استفاده می شد. اما با به روز شدن دستگاه ها ان ای سی NEC هم مشابه سایر شرکت ها بیشتر به استفاده از لامپ های ac روی آورده است. برای تهیه لامپ های اورجینال این مدل با شرکت فرا استوک تماس حاصل فرمایید.

    قیمت لامپ ویدئو پروژکتور ان ای سی NEC

    قیمت لامپ ویدئو پروژکتور ان ای سی NEC نیز مانند سایر برندها بستگی به مدل دستگاه دارد . برای اطلاع از قیمت لامپ پروژکتور خود می توانید با شرکت فرا استوک تماس حاصل فرمائید و مدل دستگاه خود را اعلام کنید تا قیمت لامپ دستگاه، خدمتتون اعلام شود.

    لامپ ویدئو پروژکتور اپسون Epson

    ویدئو پروژکتور های اپسون یکی از معروف ترین برند ها در زمینه ویدئو پروژکتور می باشند. لامپ ویدئو پروژکتور اپسون دارای ساعت کارکرد از 2000 تا 10000 می باشند تمامی لامپ ویدئو پروژکتور اپسون شرکت فرا استوک دارای گارانتی و اورجینال می باشند.

    قیمت لامپ ویدئو پروژکتور اپسون

    قیمت لامپ ویدئو پروژکتور اپسون بستگی به مدل دستگاه دارد . برای این که قیمت لامپ ویدئو پروژکتور اپسون خود را بفهمید می توانید با ما تماس بگیرید و مدل دستگاه خود را اعلام فرمائید تا همکاران ما قیمت لامپ را اعلام نمایند.

    لامپ ویدئو پروژکتور سونی Sony

    کارخانه اسرام معمولا وظیفه ساخت لامپ های دیتا پروژکتور سونی رو بر عهده دارد و دستگاه های جدید سونی هم بیشتر از لامپ های shp و nsha استفاده می کنند.

    قیمت لامپ دیتا ویدئو پروژکتور سونی

    برای اطلاع از قیمت لامپ دیتا ویدئو پروژکتور سونی، با شرکت فرا استوک تماس حاصل فرمائید و مدل دستگاه خود را اعلام نمایید تا قیمت لامپ را خدمتتون اعلام نمایند.

    لامپ ویدئو پروژکتور ایسر Acer

    دستگاه ها ایسر که به خاطر قیمت و کیفیت مناسب و استفاده از تکنولوژی DLP توانسه جای خود را به سرعت در بازار ایران پیدا کند بیشتر از لامپ های ساخت اسرام استفاده میکند.

    قیمت لامپ ویدئو پروژکتور ایسر

    جهت کسب اطلاع از قیمت لامپ دیتا پروژکتور ایسر با شرکت فرا استوک تماس حاصل فرمائید

    لامپ ویدئو پروژکتور شارپ Sharp

    در دستگاه های شارپ بیشتر از لامپهای ac استفاده می شود. کلیه لامپ های دیتا پروژکتور شارپ موجود بوده و برای سفارش و خرید با شرکت فرا استوک تماس حاصل فرمائید.

    قیمت لامپ ویدئو پروژکتور شارپ

    جهت کسب اطلاع از قیمت لامپ دیتا پروژکتور شارپ با شرکت فرا استوک تماس حاصل فرمائید.

    لامپ ویدئو پروژکتور سانیو Sanyo

    کارخانه سازنده سانیو در اکثر لامپ های خود از چیپ تایمر استفاده می کند. که برای ریست شدن لامپ دستگاه باید لامپ ویدئو پروژکتور را به صورت کامل عوض کرد. در غیر این صورت، ساعت کارکرد لامپ ریست نخواهد شد.

    قیمت لامپ ویدئو پروژکتور سانیو Sanyo

    جهت کسب اطلاع از قیمت لامپ دیتا پروژکتور سانیو Sanyo با شرکت فرا استوک تماس حاصل فرمایید.

    لامپ ویدئو پروژکتور پروکسیما Proxima

    اکثر لامپ های ویدئو پروژکتور های پروکسیما از نوع AC و دارای برند اسرام می باشند. تکنولوژی اکثر دستگاه های پروکسیما 3LCD می باشد که لازم به ذکر است این شرکت در زمینه تولید ویدئو پروژکتور با تکنولوژی DLP هم فعالیت دارد.

    قیمت لامپ ویدئو پروژکتور پروکسیما

    جهت اطلاع از قیمت لامپ دیتا ویدئو پروژکتور پروکسیما با ما تماس حاصل فرمائید.

    لامپ ویدئو پروژکتور کنون Canon

    این برند از لامپ های osram-philips استفاده میکند که از نوع ac می باشد.

    قیمت لامپ ویدئو پروژکتور کنون

    جهت اطلاع از موجودی و قیمت لامپ این دستگاه ها میتوانید با شرکت تماس حاصل فرمائید.

    لامپ ویدئو پروژکتور ان ای سی NEC

    در دستگاه های قدیمی این شرکت گاها دیده می شد که از لامپ های سه سیم و با ولتاژ dc و یا دوسیم dc استفاده می شد. اما با به روز شدن دستگاه ها ان ای سی NEC هم مشابه سایر شرکت ها بیشتر به استفاده از لامپ های ac روی آورده است. برای تهیه لامپ های اورجینال این مدل با شرکت فرا استوک تماس حاصل فرمایید.

    قیمت لامپ ویدئو پروژکتور ان ای سی NEC

    قیمت لامپ ویدئو پروژکتور ان ای سی NEC نیز مانند سایر برندها بستگی به مدل دستگاه دارد . برای اطلاع از قیمت لامپ پروژکتور خود می توانید با شرکت فرا استوک تماس حاصل فرمائید و مدل دستگاه خود را اعلام کنید تا قیمت لامپ دستگاه، خدمتتون اعلام شود.

    لامپ ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic

    لامپ دستگاه پاناسونیک عمدتا از نوع UHP است. بعضی از لامپ ویدئو پروژکتور پاناسونیک دارای چیپ تایمر لامپ می باشد که برای صفر شدن تایمر لامپ حتما باید لامپ کامل تعویض شود. استفاده از لامپ های اورجینال باعث دیدن تصویری با شدت روشنائی بیشتر و همچنین افزایش طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور و خود دستگاه می شود.

    قیمت لامپ ویدئو پروژکتور پاناسونیک

    برای اطلاع از قیمت لامپ می توانید با شرکت تماس حاصل فرمائید و مدل دستگاه را اعلام نمائید تا قیمت لامپ دستگاهتون را اعلام نمایند

    لامپ ویدئو پروژکتور توشیبا Toshiba

    در ویدئو پروژکتور های توشیبا بیشتر از لامپ نوع dc استفاده میشود. قیمت لامپ این نوع دستگاه کمی بالاست که صرفه اقتصادی این دستگاه را نیز زیر سوال می برد. اما لامپ این نوع دستگاه به خاطر طراحی و ساخت با کیفیت از طول عمر بالاتری نسبت به سایر دستگاه ها برخوردار است.

    قیمت لامپ ویدئو پروژکتور توشیبا

    جهت کسب اطلاع از قیمت لامپ دیتا پروژکتور توشیبا با شرکت فرااستوک تماس حاصل فرمائید

    لامپ ویدئو پروژکتور تری ام 3M

    در دستگاه های قدیمی از لامپ های با تکنولوژی DC استفاده می شد و معمولا از طراحی لامپ های خاصی استفاده میکرد. دستگاه های به روز این کمپانی همانند هیتاچی از لامپ دیتا پروژکتور AC استفاده می کند.

    قیمت لامپ ویدئو پروژکتور تری ام 3M

    جهت خرید و اطلاع از قیمت لامپ ویدئو پروژکتور 3M با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.

    تشخیص لامپ ویدئو پروژکتور اورجینال و غیر اورجینال

    تمام برندهای لامپ های این شرکت توسط کارخانه اسرام OSRAM تولید شده که معتبرترین سازنده برنر است. به این نوع لامپ ها، لامپ های اورجینال میگویند. به جز OSRAM کارخانه های دیگه ای هم لامپ تولید می کنند. مثل کارخانه یوشیو USHIO و فلیپس که از معتبر ترین های کارخانجات تولید لامپ ویدئو پروژکتور هستند. پس باتوجه به همین نکته دوباره تاکید میکنیم از لامپ اورجینال استفاده نمائید.

    لامپ دیتا پروژکتور از چند قسمت تشکیل شده است. این قسمت ها عبارت اند از:

    1. هوزینگ لامپ دیتا پروژکتور که همان قسمت پلاستیکی روی دستگاه می باشد که معمولا نیاز به تعویض نیست.
    2. برنر لامپ که وظیفه بازتاب نور تولید شده توسط برنر یا مغزی لامپ رو دارد.
    3. برنر لامپ که وظیفه تولید نور رو دارد. به روایت دیگر مهم ترین قسمت لامپ این قسمت است که طول عمر لامپ و میزان روشنایی به اون بستگی دارد.

    متاسفانه در بازار ایران بعضی ها برای اینکه قیمت تمام شده لامپ دیتا پروژکتور برایشان ارزان تمام بشود و بتوانند گران بفروشند که از سود بالایی بهره ببرند. برنر لامپ رو وارد می کنند و زمانی که مشتری لامپش میسوزد برنر لامپ معیوب مشتری رو در میاورند. برنری که خودشان وارد کرده اند رو جای برنر سوخته می اندازند. برنر لامپ همون قسمتی می باشد که گازهای لامپ و تنگستن ها داخل اون است و منبع روشنائی است.

    از کجا تشخیص بدهیم که لامپ ویدئو پروژکتور اورجینال می باشد یا مغزی انداخته شده است؟

    معمولا لامپ هایی که مغزی انداخته میشوند روی آن ها از گچ و چسب غیر استاندارد استفاده می شود. به همین خاطر پشت لامپ که برنر رو نگه داشته است کاملا کثیف کاری شده و رنگ سفید شیری رنگ و یک دست رو ندارد. راه هایی که می توانید از داشتن لامپ اورجینال مطمئن شوید را در زیر برای شما می نویسیم:

    • خرید از جای مطمئن و معتبر.
    • گرفتن داغی یا قطعه یا لامپ خراب خودتان.
    • نوشتن گارانتی لامپ در فاکتوری که تحویل می گیرید به همراه مهر شرکتی که از آن خرید می کنید.
    • وقتی دستگاهتان را تحویل می گیرید، روشن کنید و ببینید شدت نوری که قبلا داشته رو دارد یا نه.

    توصیه ما به شما خرید از جای معتبر می باشد. گرفتن گارانتی بدون قید و شرط  که البته شرکت فرا استوک گارانتی معتبری رو به همکاران و مصرف کنندگان محترم ارائه میدهد.

    نحوه تعویض لامپ ویدئو پروژکتور

    تعویض لامپ ویدئو پروژکتور کار چندان پیچیده ای نیست. خودتان به تنهایی هم می توانید فرایند تعویض را انجام دهید. فقط باید کاملا دقت کنید، زیرا در صورتی که لامپ درون دستگاه بترکد به دیگر اجزای دستگاه هم آسیب می رساند. همچنین هزینه های گزافی برایتان به بار می آورد. نحوه تعویض لامپ دیتا پروژکتور به این صورت است که ابتدا توجه کنید دستگاه در برق نباشد. سپس بعد از این که مطمئن شدید لامپ دستگاه کامل سرد شده است. پیچ قاب لامپ دستگاه را باز نموده و بعد از باز کردن پیچ های خود لامپ، از دو طرف لامپ را بگیرید و بکشید. بعد از این کار می توانید لامپ جدید را جایگزین کنید و پیچ ها را ببندید و دستگاه را روشن کنید. اگر این مراحل را به درستی انجام داده باشید، لامپ دستگاه شما به خوبی کار می کند.

    عوض کردن لامپ ویدئو پروژکتور

    نحوه تعویض لامپ ویدئو پروژکتور

    توجه داشته باشید قاب مشکی که روی لامپ است و هوزینگ نامیده می شود. معمولا خراب نمی شود. می توانید فقط کاسه لامپ را خریداری کنید. تا در هزینه خود صرفه جویی نمایید.

    برای خرید لامپ ویدئو پروژکتور می توانید با شماره تلفن شرکت تماس حاصل فرموده و مدل دستگاه خود را بگویید تا هزینه لامپ خدمت شما اعلام شود. انواع لامپ ویدئو پروژکتور اپسون، هیتاچی، ان ای سی، سونی، سانیو، پاناسونیک، بنکیو، اپتما، اینفوکوس، 3M، دل، وی وی تک، میتسوبیشی، توشیبا و … کلیه لامپ ها دارای گارانتی می باشد.

    طول عمر لامپ دیتا پروژکتور

    هنگامی که لامپ دیتا پروژکتور خریداری می فرمایید، چنانچه به جعبه آن توجه کنید طول عمر آن بر حسب ساعت مشخص شده است. این طول عمر خوشبینانه ترین حالتی است که برای لامپ در نظر گرفته شده است. زیرا عوامل متعددی می توانند بر عمر این محصول تاثیر بگذارند. عواملی مانند نحوه نگهداری شما از دستگاه پروژکتور، میزان مصرفتان و …

    همانطور که گفتیم طول عمر این محصول بر اساس ساعت بیان می شود. لامپ های ویدئو پروژکتور از 1000 ساعت تا 10000 ساعت یا حتی بیشتر می توانند کارایی داشته باشند. در کل دو حالت برای عمر این لامپ ها بیان می شود: نرمال و اقتصادی. شما می توانید هم از حالت نرمال و هم از حالت اقتصادی آن استفاده کنید. فرق بین حالت نرمال و اقتصادی طول عمر لامپ دیتا پروژکتور چیست؟ در این که چنانچه شما از حالت اقتصادی لامپتان استفاده کنید، روشنایی اش کمتر خواهد شد اما مدت زمان طولانی تری عمر خواهد کرد. شما اگر از حالت نرمال هم استفاده کنید. روزی 2 3 ساعت از دستگاه کار بکشید و به خوبی از آن نگهداری کنید لامپتان تا سال ها بدون هیچ مشکلی برایتان کار خواهد کرد.

    تعمیر ویدئو پروژکتور

    لامپ دیتا پروژکتور چطور کار می کند؟

    لامپ پروژکتور در دستگاه های پروژکتوری کار گذاشته می شود که به منبع نور احتیاج داشته باشند، مگر ویدئو پروژکتوری که به منبع نور احتیاج نداشته باشد داریم؟ بله! انواع جیبی که با برق و باطری کار می کنند و انواع لیزری و ال ای دی که منبع نورشان کاملا با پروژکتور های لامپی متفاوت است. لامپ های ویدئو پروژکتور برای عملکردشان از یک شکاف ARC سرشار از بخار جیوه که تحت فشار است، استفاده می کنند. لامپ از طریق این شکاف جریان الکتریکی ای را ارسال می کند، با هدایت نور به سمت تکنولوژی های به کار رفته درون هر پروژکتوری، در نهایت نور به بیرون و به سطح پرده نمایش تابیده و تصویر را نمایش می دهد.

    لامپ ویدئو پروژکتور از چه اجزایی تشکیل شده است؟

    شما با دو حالت از لامپ های پروژکتور مواجه می شوید: ماژول کامل و مغزی لامپ. بسیاری از افراد به دلیل کاهش هزینه ها به جای ماژول کامل، هوزینگ لامپ قبلی را نگه داشته، مغزی لامپ خریداری کرده و جایگزین می کنند. توجه: این کار به هیچ عنوان از جانب ما توصیه نمی شود. ماژول کامل لامپ، شامل ماژول (قاب یا هوزینگ)، مغزی و اتصالات مربوطه می شود. قاب یا همان ماژول از پلاستیکی سخت و مقاوم نسبت به درجه حرارت های بالا ساخته شده است. هنگامی که تصمیم به جایگزینی لامپ ویدئو پروژکتور خود گرفتید، حتما ماژول کامل آن را خریداری بفرمایید.

    خود لامپ نیز از اجزای مختلفی اعم از ARC tube یا لامپ گشتاور بالا، بخار جیوه، سیم کشی برق، کوارتز گلوب، اتصالات و همچنین اتصال دهنده ها تشکیل شده است. هر یک از این بخش ها، وظیفه مشخصی برعهده دارد که در مجموع منجر به تولید نور می شوند.

    5/5 - (1 امتیاز)

    57 Comments

    1. فاطیما ظاهری گفت:

      باید برند لامپ ویدئو پروژکتور با برند خود ویدئو پروژکتور یکی باشد؟

      • بیتا علومی گفت:

        از این بابت مشکلی وجود ندارد و شما می توانید برند لام را با برند ویدئو پروژکتور یکسان انتخاب کنید یا متفاوت باشد.

    2. خطیب باده گفت:

      آیا خرید لامپ ویدئو پروژکتور از سایت هایی مانند سایت شما قابل اعتماد است؟

      • بیتا علومی گفت:

        شما می توانید نظ دیگر مشتریان ما را در خصوص اعتماد مطالعه کنید. ما مفتخریم که محصولات با کیفیت به مشتریان خود ارائه دهیم و آن ها را راضی نگه داریم.

    3. محمدی گفت:

      ممنون از سایت خوب و محصولات با کیفیتتون. واقعا از اینکه از مجموعه شما خرید کرده ام‌راضی هستم

      • بیتا علومی گفت:

        ممنون از ابراز لطف شما مشتری گران قدر. خوشحالیم که توانسته ایم نظر شما را جلب کنیم.

    4. آژیده گفت:

      واقعا کیفیت محصولات شما بالاس. من چندین بار ازتون خرید کردم و همیشه راضی بودم.ممنون

    5. مژگان گفت:

      اگر لامپ ویدئو پروژکتور خراب شود می شود آن را تعمیر کرد؟ و آیا شرکت ما این کار را انجام میدهد؟

      • بیتا علومی گفت:

        معمولا تعمیر لامپ امکان پذیر نیست. با این حال شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

    6. ستاره احمدی گفت:

      لامپ ویدئو پروژکتور چگونه کار میکند؟

      • بیتا علومی گفت:

        بیشترین کارکرد ویدئو پروژکتور مربوط به لامپ و عدسی های آن است. این 2 جزء به نوعی مکمل هم هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید به مقالات آموزشی ما سر بزنید.

    7. علی گفت:

      محصولات شما واقعا کیفیت خوبی دارد. ممنون

    8. شاهین گفت:

      آیا برند لامپ ویدئو پروژکتور با خود ویدئو پروژکتور باید یکی باشد؟

      • بیتا علومی گفت:

        اگر برند هر دو یکی باشد خیلی خوب است. اما اگر یکسان هم نباشد مشکلی ندارد

    9. احد گفت:

      لامپ ویدئو پروژکتور چند سال عمر مفید دارد؟

    10. فرانک گفت:

      آیا شما خرید ویدئو پروژکتور کار کرده هم انجام میدهید؟

    11. احدی گفت:

      آیا تعمیر ویدئو پروژکتور هم انجام میدهید؟

    12. سیاوش گفت:

      آیا با خرید محصول از شرکت فرا استوک از خدمات پس از فروش بهره مند میشویم؟

      • بیتا علومی گفت:

        بستگی به نوع محصولی دارد که از سرکت فرا استوک خریداری کرده اید. برخی از محصولات شرکت فرا استوک شامل خدمات پس از فروش میشوند

    13. تینا محب گفت:

      برند های لامپ ویدئو پروژکتور برای تمام دستگاه ها قابل استفاده است؟

      • بیتا علومی گفت:

        بله محدودیتی از این بابت وجود ندارد اما بهتر است برند لامپی که خریداری میکنید با برند دستگاه یکی باشد تا دستگاه شما بهترین کارایی را داشته باشد.

      • بیتا علومی گفت:

        بله اما بهتر است برند لامپ ویدئو پروژکتور و لامپ یکسان باشد تا کارایی دستگاه بهتر شود

    14. رضا سلطانی گفت:

      برای خرید لامپ ویدئو پروژکتور چه برندی بهتر است؟

      • بیتا علومی گفت:

        این موضوع بستگی به برند دستگاه شما دارد بهتر است برند دستگاه شما با برند لامپی که انتخاب میکنید یکی باشد تا کارایی دستگاه بهتر شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

      • بیتا علومی گفت:

        برند های این کالا بسیار زیاد است و شما باید با توجه به نوع برند دستگاهتان اقدام به خرید لامپ مناسب ویدئو پروژکتور کنید.

    15. احدی گفت:

      لامپ ویدئو پروژکتور چقدر عمر مفید دارد؟

      • بیتا علومی گفت:

        عمر مفید هر لامپ بر روی آن درج شده و بستگی به کارخانه سازنده آن دارد. عمر مفیدذ لامپ ها بر اساس یاعت بر روی لامپ نوشته شده است

      • بیتا علومی گفت:

        هر کدام از انواع برند های لامپ ویدئو پروژکتور عمر مفید خاص خود را دارند و نمی توان یک عدد کلی برای آن ها معرفی کرد

    16. مراد خدادادی گفت:

      برای تعویض لامپ ویدئو پروژکتور خودمان باید اقدام کنیم یا به تعمیرکار مراجعه کنیم؟

    17. سمیرا نجات گفت:

      آیا لامپ ویدئو پروژکتور میسوزد؟

    18. تینا محب گفت:

      لامپ ویدئو پروژکتور چقدر عمر میکند؟

      • alpha گفت:

        بستگی به مدل لامپ دارد معمولا بین 2000 تا 10000 ساعت می باشد البته هر مدلی ساعت کارکردش فرق می کند

    19. بهنام داوودی گفت:

      lمن میخوام ازتون ویدئو پروژکتور استوک بخرم. چیکار باید بکنم؟

    20. بیتا گفت:

      برای خرید ویدئو پروژکتور استوک از شما چه اقدامی لازم است انجام شود؟

    21. صفورا حمزه ای گفت:

      آیا برای هر نوع ویدئو پروژکتوری باید نوع خاصی از لامپ را تهیه کنیم؟

    22. گلنوش گفت:

      محصولاتی که از شما میخریم شامل ضمانت پس از فروش میشن؟

    23. محمد عمرانی گفت:

      آیا لامپ ویدئو پروژکتور قابل تعمیر است؟

    24. Salma گفت:

      سلام خسته نباشید.
      لامپ ویدئو پروژکتور هم به نگهداری احتیاج داره؟

      • alpha گفت:

        سلام بله ، یه سری نکات هست که اگر رعایت بشه عمر لامپ ویدئو پروژکتور بالا میره که در مقاله به آن ها اشاره شده است.

    25. Somaye asgari گفت:

      من ۲تا لامپ خریدم ازتون که هر موقع تموم شد اون یکیو استفاده کنم، الان یک ساله با همون اولی داره کار میکنه انقدر عالی بود جنسش. قبلا از جای دیگه خریده بودم ۶ماهم کار نکرد.

      • alpha گفت:

        تمامی لامپ های شرکت ما اورجینال می باشند و دلیل خراب نشدنشون بخاطر همین موضوع می باشد

    26. zahra گفت:

      آیا لامپ ویدئو پروژکتور روی کیفیت تاثیر میذاره؟من میخوام استوک بخرم میشه راهنمایی کنید؟!ممنون

      • alpha گفت:

        بله ، لامپ ویدئو پروژکتور اگر نو باشه شدت روشنایی بالاتر و عمر بیشتری خواهد داشت و پیشنهاد می کنم لامپ نو بخرید .

    27. میثم کیانی گفت:

      برای سالن های بزرگ ویدئو پروژکتور باید بزرگ و قوی باشه یا لامپ ویدئو پروژکتور باید قدرتمند باشه؟

      • alpha گفت:

        معمولا دستگاه هایی که لامپشون قوی هستن ویدئو پروژکتور های بزرگ تری دارند ولی همیشه اینجوری نیست . بستگی به سالنی که دارید باید دستگاهی که شدت روشنایی مناسبی داشته باشه تهیه کنید و هر چه لامپ ویدئو پروژکتور شدت روشنایی بالاتری داشته باشه مناسب برای سالن های بزرگ می باشد

    28. javaheri گفت:

      من همیشه لامپ ویدئو پروژکتور هیتاچی میخرم خیلی راضیم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بیست + دو =