قیمت ویدئو پروژکتور جیبی دست دوم

خرید لامپ ویدئو پروژکتور
خرید لامپ ویدئو پروژکتور
می 10, 2020
تعویض لامپ ویدئو پروژکتور
می 14, 2020
خرید لامپ ویدئو پروژکتور
خرید لامپ ویدئو پروژکتور
می 10, 2020
تعویض لامپ ویدئو پروژکتور
می 14, 2020

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی

در نسل جدید تکنولوژی، شاهد حضور محصولاتی قوی و کاربردی نظیر ویدئو پروژکتور ها هستیم، که شامل انواع مختلفی هم از نظر تکنولوژی به کار رفته در آن ها و هم از نظر برند ها و قابلیت های به کار برده شده در آن ها هستند.

هنگامی که به بازار جهت تهیه این دستگاه ها مراجعه کنید، با ویدئو پروژکتور های نو و استوک و اختلاف قیمت شدید مابینشان مواجه خواهید شد. ویدئو پروژکتور استوک، دستگاهی است که همانند یک دیتا پروزکتور نو برایتان کار می کند منتها دست دوم و قدیمی تر است.

ویدئو پروژکتور استوک

ویدئو پروژکتور هایی که فرا استوک ارائه می دهد تولید اروپا هستند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این دستگاه ها را زمانی که همچنان قوی عمل می کنند و کاربرد دارند، اروپا به عنوان محصولات دست دوم به فروش می رساند. در صورتی که همانند یک دستگاه نو و آکبند کارایی دارند،

شامل گارانتی می شوند و حتی اجزای اصلی آن مانند لامپ ویدئو پروژکتور با اجزای نو تعویض می گردد. تفاوت اساسی پروژکتور نو و استوک در قیمت آن ها است بدین ترتیب که دستگاه های نو قیمتی چند برابر انواع استوک دارند. ویدئو پروژکتور استوک قیمت بسیار پایینی دارد در عین اینکه کیفیتی فوق العاده و کارایی بالایی دارد. یکی از انواع پر طرفدار دیتا پروژکتور ها ویدئو پروژکتور جیبی دست دوم است که در ادامه به توضیح آن پرداخته ایم.

ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتور استوک

ویدئو پروژکتور جیبی

همانطور که از نامشان هویداست، این پروژکتور ها اندازه ای کوچک دارند، به طوری که همانند موبایل در جیب جا می شوند. این ویژگی، از مشخصات قابل توجه این محصولات است، وزن سبک و اندازه کوچکشان افراد را قادر ساخته که به راحتی این نوع پروژکتور ها را با خود حمل کنند.

از دیگر ویژگی هایی این دستگاه می توان به قابلیتش در به نمایش در آوردن تصاویر و ویدئو ها با کنتراست، وضوح و شفافیت بالا اشراه کرد. همچنین مزیت فوق العاده دیگر آن ها قابلیت اتصالشان به انواع دستگاه ها مانند کنسول بازی، موبایل، لپ تاپ و … و نمایش تصویر بر روی پرده نمایش و یا دیواری سفید و مناسب است.

ویدئو پروژکتور جیبی استوک، با اندازه کوچک، وزن سبک و کیفیت بسیار بالایشان را به سبب دارا بودن باطری درون دستگاه، می توانید با خود به هر جا ببرید.

کاربرد ویدئو پروژکتور جیبی دست دوم

کاربرد این نوع پروژکتور ها طبیعتا به اندازه ویدئو پروژکتور های بزرگ و حرفه ای نیست و محدودیت هایی دارد، منتها متناسب با همین کاربرد های محدود، کاربران فراوانی به دنبال دیتا پروژکتور های جیبی هستند و می توانند نیاز هایشان را با آن ها تحقق بخشند.

کاربرد ویدئو پروژکتور جیبی

ویدئو پروژکتور جیبی

  • اتصال به کنسول بازی

اگر از گیمر هایی هستید که علاقه مند به بازی کردن در صفحه نمایش های بزرگ هستند، و به صفحه کوچک مانیتور و یا تلویزیون منزلشان راضی نیستند توجهتان را به این دستگاه محبوب جلب می کنیم.

شما می توانید کنسول بازی خود را به پروژکتور جیبی متصل کنید و با تهیه صفحه نمایشی در فضایی تاریک، بازی ای واقعی و هیجان انگیز را تجربه کنید. حتی می توانید آن را با خودتان جا به جا کنید و بازی کردن را محدود به یک فضا نکنید.

  • بازاریابی

در گذشته که هنوز استفاده از اینگونه دستگاه ها رواج نیافته بود، استارت آپ ها و کسب و کار های کوچک و بزرگ با مشکل ارائه دادن خدمات و محصولات خود مواجه می شدند.

امروزه دیگر این مورد یک مشکل نیست. بازاریابان و کارآفرینان می توانند به راحتی در هر مکانی، با همراه داشتن این محصول، خدمات و محصولات خود را معرفی و تبلیغ کنند.

  • تماشای فیلم

و اما ویدئو پروژکتور های جیبی دست دوم یا همان استوک، گزینه ای فوق العاده برای افرادی هستند که علاقه زیادی به تماشای فیلم دارند. دیگر لازم نیست محصولی سنگین مانند لپ تاپ را تنها برای تماشای فیلم های مورد علاقه تان با خود به همه جا حمل کنید، و یا از صفحه کوچک موبایلتان استفاده کنید و خطرات سلامتی آن را به جان بخرید.

ازاین پس می توانید پروژکتور های جیبی را مورد استفاده قرار دهید. کافیست موبایل، لپ تاپ و یا فلش مموری خود را به آن متصل کنید و فیلم مورد نظرتان را تماشا بفرمایید. هم در فضاهای ثابت و هم در فضاهای متحرکی مانند خودروی شخصی تان می توانید این دستگاه را مورد استفاده قرار دهید. بدین ترتیب سینمای شخصی خود را ایجاد کنید.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی دست دوم

ویدئو پروژکتور جیبی دست دوم

خرید ویدئو پروژکتور جیبی دست دوم

برای خرید ویدئو پروژکتور جیبی استوک، ابتدا بایستی نیاز خود را به دستگاه پروژکتور دقیقا مشخص کنید. با تمامی مزایایی که این نوع پروژکتور ها دارا می باشند، تنها عیبی که دارند، روشنایی کمتر آن ها نسبت به انواع بزرگ است. برای رفع این مشکل، کافیست دستگاه را در فضایی تاریک و در فاصله ای نزدیک به پرده نمایش استفاده کنید تا تصویری شفاف و واضح را ارائه دهید.

قدرت تابش ویدئو پروژکتور های جیبی با برند های مختلف، متفاوت است. اما متناسب با قدرت تابش، فاصله قرار گیری دستگاه و میزان بزرگی صفحه مشخص می شود. ظرفیت باطری و مدت زمان روشن ماندن دستگاه نیز در برند های مختلف، متفاوت است. حتی با شارژ کردن باطری، می توانید از آن به عنوان پاور بانک نیز استفاده کنید.

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی دست دوم

قیمت ویدئو پروژکتور های جیبی نسبت به انواع بزرگ و حرفه ای ارزان تر است اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که با پیشرفت فناوری ساخت، و افزودن قابلیت های جدید به این پروژکتور ها و بهبود قابلیت های سابقشان، هزینه آن ها نیز افزایش یافته است. شما می توانید جهت استعلام قیمت ویدئو پروژکتور جیبی دست دوم با ما تماس بگیرید.

دیتا پروژکتور جیبی

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی

سخن آخر

فرا استوک عرضه کننده ویدئو پروژکتور استوک، لامپ ویدئو پروژکتور و انواع پرده نمایش است. شما می توانید این محصولات را با قیمتی مناسب و با بهترین کیفیت از ما تهیه بفرمایید.

چه امتیازی می دهید

2 Comments

  1. من یدونه میخوام بخرم ولی نمی‌دانم چه جوری وچیکار کنم که بتوانم فراهم بشه از کجا باید بخرم اصلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 3 =

× کمک می خواهید؟