ویدئو پروژکتور چیست ؟

ویدئو پروژکتور یا دیتا پروژکتور دستگاهیست مبتنی بر لامپ و لنز (عدسی) که تصاویر ورودی به خود را از منابع مختلف نظیر: کامپیوتر، ویدئو، انواع پلیرها، دوربینهای فیلمبرداری و غیره دریافت نموده و پس از پردازش آن، بر روی پرده نمایش با بزرگنمایی قابل توجهی منعکس می کند. این بزرگنمایی بستگی به لنز و نیز فاصله دستگاه از پرده نمایش خواهد داشت.

قابلیت ها و کاربردهای ویدئو پروژکتور

این دستگاه که در گذشته فقط پخش کننده تصاویر ویدئویی بوده است، امروزه با نامهای مختلفی نظیر: دیتا پروژکتور، پروجکشن، مالتی مدیا پروژکتور و حتی گاها پروژکتور خوانده می شود که منظور از تمام آنها یکیست. طبعا با پیشرفت چشمگیر علم و تکنولوژی، دیتا پروژکتورها نیز روند رشد و تکامل پر پیچ و خم خود را پیموده اند و در حال حاضر قادرند بسیاری از انتظارات کاربران را برآورده نمایند. عدم نیاز به تاریک نمودن اتاق یا سالن جلسات، اولین مرحله توسعه این دستگاه بود که با افزایش شدت روشنایی ( و کاهش قیمت در گذر زمان) موجب گردید در حیطه وسیعتری مورد استفاده قرار گیرد.

با گذشت زمان این ابزار، موثر و موثرتر شده و امکانات بیشتری را شامل گردیده است، توسعه سیگنالهای ورودی قابل پخش، مجهز شدن به درگاه LAN و امکان کنترل از طریق شبکه، امکان اتصال فلش مموری (USB Memory) و کارتهای حافظه، افزایش رزولوشن قابل نمایش از SVGA تا محدوده UXGA و HD، امکان اتصال به پورت HDMI، طراحی و ساخت ویدئو پروژکتورهای جیبی، هوشمند، سه بعدی و وایرلس از جمله مراحلیست که در تاریخچه این دستگاه قابل اشاره است.

کاربردها:

همگام با تکامل دیتا پروژکتور، کاربردهای آن نیز به فراخور نیازهای متفاوت کاربران، افزایش چشمگیری داشته است. امروزه علاوه بر کلاسهای درس، کارگاهها، سایتهای کامپیوتر، مراکز علمی و آموزشی و دانشگاهها، حوزه استفاده از دیتا پروژکتور به بسیاری از مراکز دولتی، تحقیقاتی و پژوهشی، مراکز نظامی و عملیاتی، تجارت و دموی محصولات و خدمات، تفریحات و سرگرمی و نیز منازل (سینمای خانگی) توسعه یافته است.
یافته است.

دیتا پروژکتور که روزگاری دستگاهی نسبتا لوکس و تجملاتی به نظر می رسید و عمدتا در مراکزی معدود مورد استفاده قرار می گرفت، امروز در طرح هوشمند سازی مدارس (کلاس هوشمند)، در جیب کاربران شخصی و بازاریابها (مینی پروژکتور) و دفاتر کار و حتی منازل به وفور مورد بهره برداری قرار می گیرد.

خرید ویدئو پروژکتور

خرید ویدئو پروژکتور استوک یا نو از این شرکت دارای مزایای بسیاری می باشد که از جمله می توان به قیمت پایین دستگاه ها اشاره کرد.

دلیل قیمت پایین دیتا پروژکتور های شرکت فرا استوک، نبود واسطه می باشد. این شرکت وارد کننده مستقیم دیتا پروژکتور از اروپا می باشد.

تمامی دیتا پروژکتور های آکبند | نو | صفر شرکت فرا استوک دارای گارانتی یکساله می باشد.

فروش ویدئو پروژکتور

تمامی دیتا پروژکتور ها به صورت مستقیم از اروپا وارد می شود. شرکت فرا استوک نمایندگی شرکت اپسون در ایران می باشد. فروش ویدئو پروژکتور اپسون در این شرکت با قیمت پایین نسبت به بازار انجام می گیرد.

تنها نمایندگی رسمی شرکت اپسون در ایران شرکت فرا استوک می باشد.

خرید ویدئو پروژکتور صفر | آکبند | نو

از این دیتا پروژکتور ها می توانید در منزل، مدارس، محیط های آموزشی، مساجد، محیط های باز، باغ، ویلا، کافه، رستوران، نقاشی دیواری و هزاران کار دیگر استفاده کرد.

در صورت نیاز به مشاوره برای انتخاب ویدئو پروژکتور مناسب، با ما تماس بگیرید.

0937-8888-143

ویدئو پروژکتور اپسون epson x41

قیمت ویدئو پروژکتور صفر | نو | آکبند

قیمت دستگاه ویدئو پروژکتور بستگی به کیفیت و شدت روشنایی دستگاه دارد.

طبیعی است که هرچقدر شدت روشنائی/کنتراست/پورت های ورودی/رزولوشن/عمر لامپ از کیفیت و طول عمر بالاتری برخوردار باشد قیمت دیتا پروژکتور بالاتر میرود.

موجودی ویدئو پروژکتورهای مناسب برای مدارس به دلیل فروش بالا دائما در حال تغییر است.

برای اطلاع از موجودی و قیمت ویدئو پروژکتور با شرکت تماس حاصل فرمائید و از راهنمایی های رایگان کارشناسان ما برخوردار شوید و اطلاعات دقیق تری رو نسبت به خریدتان داشته باشید و هم از آخرین قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

تمام دستگاه های ویدئو پروژکتور این شرکت دارای گارانتی یکساله می باشند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید: @fara_stock

چه امتیازی می دهید